به گزارش خبرگزاری هنر ایران؛ تهیه کننده "از آسمان" گفت: "دیوان دلدادگی " به بهانه ولادت با سعادت امام سجاد علیه السلام و حضرت ابوافضل علیه السلام ، همچنین روز پاسدار و جانباز از شبکه زندگی پخش خواهد شد .

این برنامه با صحبت‌های حجت الاسلام جوشقانی درباره اعیاد شعبانیه آغاز می‌شود، سپس دوربین "از آسمان" به پرسه در شهر تهران می پردازد . در تصاویری که از شهر تهران پخش می شود به عکس سه برادر شهید بر می‌خوریم، همین بهانه ای می‌شود تا میهمان خانه شهدای میر محکم شده و با پدر و مادر این بزرگواران به گفت و گو بنشینیم.

عباس، احمد و محمود سه شهید خانواده میر محکم هستند،‌ پسران پدری که سال‌های ارزشمندی از عمر خود را به عنوان جهادگر در جبهه های جنگ مشغول فعالیت بوده است.

در این گفت و گو پدر و مادر شهیدان میر محکم علاوه بر روایت خاطراتی از فرزندان خود به شرح خاطره تشریف فرمایی مقام معظم رهبری به خانه‌شان پرداخته و از این اتفاق خوب به عنوان خاطراه خوب زندگیشان یاد می‌کنند.

این تهیه کننده با اعلام این‌که یکی از برادران این شهیدان با خانواده شهیدان مفید ازدواج کرده است، افزود: در ادامه برنامه با برادر این شهدا رهسپار خانه شهیدان مفید می‌شویم و پای صحبت‌های پدر ، مادر و اعضای خانواده‌ای می‌نشینیم که 2 پسر خانواده‌ خود را در راه اسلام و انقلاب و وطن نثار کردند.

در این سه دیدار گفت و گوهای جالب و خاطرات به یاد ماندنی از سوی خانواده این شهدا روایت شد،‌ اما مهمترین نکته این ملاقات آن بود که همه اعضا این خانواده‌ها از مردم درخواست کردند تا با حضور پر شور در انتخابات ریاست جمهوری خالق حماسه دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی ایران باشند.

"از آسمان" کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیماست این برنامه امروز چهارشنبه ساعت 18:50 روی آنتن تلویزیون می‌رود .