به گزارش خبرنگار تجسمی هنرآنلاین؛ همزمان با برپایی مراسم تجلیل از شرکت کنندگان و هم یاران نمایشگاه 60 سالگی هنرستان هنرهای زیبا؛ از تمام هنرمندانی که با ارائه اثر سهمی دربرپایی این نمایشگاه بزرگ که به مدت 67 روز در موزه هنرهای معاصر تهران برپا شد؛ با اهدای لوح تقدیر و بسته های فرهنگی تقدیر شد.

همچنین در این مراسم از سعید کرمی سردبیر و مریم آموسا خبرنگار تجسمی هنرآنلاین برای پوشش خوب اخبار این نمایشگاه تقدیر شد.

احمد رویایی مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از چگونگی برپایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه 60 سالگی هنرستان هنرهای زیبا که به مدت 67 روز در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد بی شک یکی از بهترین نمایشگاه هایی است که در سال های اخیر در موزه هنرهای معاصر تهران برپا شده است و در ایام برگزاری آن بیش از 40 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

وی افزود: برگزاری این نمایشگاه فرصتی را فراهم کرد که هنرآموختگان هنرستان هنرهای زیبا دوباره با هنرستان آشتی کنند و امیدواریم درآینده باز هم با همکاری هم بتوانیم شاهد برگزاری نمایشگاه های گروهی موفقی باشیم.

او در ادامه از انتشار کتاب آثار نمایشگاه 60 سالگی هنرستان هنرهای زیبا خبرداد و اعلام کرد که شرکت کنندگان هر چه زودتر فایل آثارشان را برای انتشار در این کتاب در اختیار دبیرخانه هنرستان هنرهای زیبا پسران بگذارند.

نمایشگاه 60 سالگی هنرستان هنرهای زیبا از 20 اسفندماه تا 26 اردیبهشت ماه در موزه هنرهای معاصر تهران برپا شد. در این نمایشگاه علاوه برنمایش آثار فارغ التحصیلان، استادان وهنرآموختگان ، چهارنشست تخصصی مجسمه سازی، نقاشی، گرافیک و هنر دیجتال با حضورهنرمندان برجسنه این رشته ها برگزارشد.

دراین نمایشگاه آثار هنرمندان همچون یعقوب امدادیان، محمدباقر آقامیری، محمدابراهیم جعفری، محسن وزیری مقدم، مجید مهرگان، غلامحسین نامی،رعنا فرنود، مهدی حسینی ، ناهیدسالیانی، حسین علی ذابحی، کامبیزدرمبخش، کورش شیشه گران،پریوش گنجی، جعفرنجیبی، منوچهر معتبر، و... به نمایش در آمد.

انتهای پیام/

320/32