به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، رضا حامدی خواه کارگردان نمایش " قصه‌های از نظر سیاسی بی ضرر"که پس از آماده شدن و گرفتن نوبت اجرا؛ با وجود استفاده از تیم بازیگری و صحنه حرفه‌ای به دلیل اختلاف نظرهای بوجود آمده بر سر قرداد تیپ هنوز موفق به اجرای اثر نشده در این مدت بیکار ننشسته و صحنه تئاتر را ترک نگفته است.

وی در این‌باره به خبرنگار ما گفت: پس از مشکلاتی که بر سر اجرا پیش آمد و انتظاری که هنوز به سرنیامده با گروهی از دانشجویان مشغول تمرین یک اثر نمایشی هستم چرا که با وجود مشکلات بوجود آمده امید را در وجود خودم نمی‌شکنم و می‌خواهم این امید را در دل جوانان زنده نگه دارم.

حامدی خواه درباره اثر جدیدش افزود: دانشجویانی که مرا در این نمایش همراهی می‌کنند از دانشجویان برگزیده جشنواره تئاتر دانشجویی هستند درباره شیوه اجرای این نمایش باید بگویم که ما کار را به شکل کارگاهی پیش می‌بریم و در این روند چند قصه را به هم پیوند می‌زنیم تا به شکل نهایی برسیم.

وی درباره " قصه‌های از نظر سیاسی بی‌ضرر" گفت: متن نمایش مجموعه‌ای بر اساس داستانها و آثار نویسندگان مختلف از جمله چخوف بود؛ پس از اینکه در بستن قرارداد با مرکز هنرهای نمایشی به تفاهم نرسیدیم قرار شد از خانه تئاتر 5 نفر نظر و رای بدهند و من هم در این زمینه از قانون تبعیت می‌کنم ولی متاسفانه هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است و " قصه‌های از نظر سیاسی بی‌ضرر" به همراه عوامل صحنه و بازیگران در انتظار صحنه هستند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که در این زمینه تعاملات لازم صورت گیرد تا این اثر نمایشی را برای تئاتر دوستان و تماشاگران به صحنه ببرد. انتهای پیام/53