به گزارش هنرآنلاین، حجت الاسلام مراد یوسفی، گفت: این نمایشگاه شامل 16 قطعه پوستر با موضوع منویات مقام معظم رهبری، تاریخچه انتخابات ریاست جمهوری در ایران، ضرورت حضور حداکثری در انتخابات و ملاک‌های و معیارهای انتخاب آگاهانه است.

وی با بیان اینکه پوسترهای مذکور حاصل تلاش همکاران کانون‌های مساجد در دبیرخانه کانون مساجد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان است، افزود: این نمایشگاه از امروز 20 خرداد) به مدت 10 روز در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر شهرکرد دایر است.

حجت الاسلام یوسفی با تأکید بر لزوم آگاهی بخشی به مردم به خصوص جوانان در خصوص شرایط کنونی ایران اسلامی در جهان تصریح کرد: ایران اسلامی اکنون به قدرت بزرگ منطقه تبدیل شده است و حضور مردم در این انتخابات نشانه مقبولیات نظام مقدس جمهوری اسلامی نزد ملت بوده و پایه های قدرت ایران در عرصه بین‌المللی را مستحکم‌تر می‌کند.

وی برگزاری نشست‌های توجیهی در مساجد، تشکیل حلقه های معرفت توسط مربیان چهره به چهره با موضوع انتخابات، ارسال پیامک با موضوع منویات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات، برپایی نمایشگاه های عکس در مساجد و برگزاری مسابقه نشریه دیواری با موضوع انتخابات را از دیگر اقدامات این دبیرخانه در راستای جلب مشارکت حداکثری در انتخابات 24 خرداد برشمرد.

مسئول دبیرخانه کانون مساجد استان با تأکید بر عدم جانبداری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از کاندیدای خاصی در فعالیت‌های خود، خاطر نشان کرد: تمامی فعالیت‌های انتخاباتی این کانون‌ها صرفا جهت جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و کمک به مردم در خصوص انتخاب فرد اصلح از طریق ارائه معیارها و تبیین منویات مقام معظم رهبری صورت گرفته است.

انتهای پیام/38