به گزارش هنرآنلاین، ماشاالله امان الهی بهاروند با اعلام این خبر گفت : قرار است در قالب برگزاری جشنواره سراسری سراج خراسان، جشنواره نماهنگ رضوی در لرستان برگزار شود که به همین منظور جشنواره‌هایی در این راستا در شهرهای مختلف استان برگزار شود.

وی زمان برگزاری جشنواره نماهنگ رضوی در استان لرستان را 20 تا 21 شهریورماه سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: در شهرستان کوهدشت جشنواره رضوی خوشنویسی با عنوان سلسله الذهب در قالب خط نستعلیق و شکسته نستعلیق روز سوم مهرماه برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه هشت جشنواره رضوی استانی از سوم تا دهم مهرماه سال جاری برگزار می‌شود، یادآور شد: جشنواره رضوی گرافیک با مضمون دعای باران امام رضا (ع) در بروجرد، طراحی پوستر با موضوع امام هشتم (ع) در سلسله، نقاشی و تصویرسازی کودکانه در ازنا، جشنواره رضوی پیام کوتاه در دلفان و شعر فارسی در الیگودرز از جمله جشنواره های استانی است.

امان الهی بهاروند جشنواره رضوی شعر بومی و محلی در پلدختر و داستان کوتاه رضوی در دورود را از دیگر جشنواره های استانی عنوان کرد و گفت: این جشنواره با مضامین امام رضا (ع) در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد. وی افزود : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در سال 92 برای هشتمین سال متوالی جشنواره سراسری سراج خراسان و پنجمین جشنواره سراسری نماهنگ رضوی از سری برنامه های جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) را برگزار می‌کند.

انتهای پیام/38