به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، امشب برنامه مجله تئاتر با حضور نیکی کریمی و آیدا کیخایی با بررسی موضوع بازیگری در تئاتر پخش می‌شود.

نیکی کریمی این روزها با نمایش "شام با دوستان" به کارگردانی آیدا کیخایی در سالن شماره 1 تماشاخانه ایرانشهر بر روی صحنه است. در این اثر نمایشی علاوه بر نیکی کریمی بهناز جعفری، امیر رضا دلاوری و احمد ساعتچیان ایفای نقش می‎کنند.

در بخش نقد نمایش این هفته "چکامه رستاخیز" با حضور داوود دانشور مترجم و کارگردان اثر مورد نقد قرار می‌گیرد. مجله تخصصی تئاتر یک مجله تصویری است که به صورت هفتگی به مسائل صنفی، حرفه ای و تخصصی این هنر و نقد و بررسی آثار روی صحنه تئاتر می‌پردازد.

نقد حضوری نمایش‌های روی صحنه که در آن یک منتقد با حضور در صحنه تئاتر در حال اجرا با تهیه کننده و کارگردان آن نمایش به گفت و گو می نشیند، اطلاع رسانی اخبار حوزه تئاتر در یک گفتگویی دوستانه از زبان چند خبرنگار حوزه تئاتر، اخبار شهرستان‌ها که در آن وضعیت تئاتردر شهرستانها در گفت وگو با هنرمندان و پیشکسوتان تئاتری آن شهر بررسی می‌شود و اخبار بین الملل تئاتری جهان از جمله بخش های این مجله تصویری است.

همچنین در برنامه مسابقه ای پخش می شود که بخش هایی از یک نمایش یا تئاتر قدیمی پخش و مخاطبان با ارسال پیامک در این مسابقه شرکت خواهند کرد.

حدود هشتاد درصد عوامل و کسانی که در این برنامه حضور دارند در حوزه تئاتر فعالیت می کنند.

"مجله تخصصی تئاتر" به تهیه کنندگی نیما دهقان کاری از گروه فیلم و نمایش شبکه 4 سیما است این برنامه چهارشنبه‌ها ساعت 23:15 به روی آنتن شبکه 4 می‌رود.

انتهای پیام/54/53