به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، داستان نمایش "توی این خاطره با هم مشترک هستیم" سه زن است که به صورت مشترک خواب شهادت همسران خود را که در حال انجام خدمت مقدس سربازی هستند می‌بینند.

در ادامه و به خاطر نگرانی از این موضوع تصمیم می‌گیرند به منطقه عملیاتی رفته تا شوهران خود را از این خواب مطلع و مانع اعزام آنها به خط مقدم شوند.

درواقع داستان نمایش در دوران دفاع مقدس می‌‌گذرد و سه زن یک ساعت قبل از عملیات، برای دیدن همسرانشان در جزیره‌ مجنون حاضر می‌شوند.

البته متن این نمایش دو سال پیش در جشنواره تئاتر مقاومت هم اجرا شده است و وحید نفر، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر که این روزها با سه نمایش "لامپ"، "اگر سپیده سر زد" به عنوان بازیگر و با نمایش "توی این خاطره با هم مشترک هستیم" به عنوان کارگردان روی صحنه است درباره این تئاتر گفته است: به انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با توجه به اینکه این نمایش در جشنواره تئاتر مقاومت نیز اجرا رفته بود درخواست دادیم، اما تاکنون جواب خاصی به ما نداده‌اند.

نمایش "توی این خاطره با هم مشترک هستیم" به نویسندگی مهدی نصیری و با بازی محمدرضا مالکی، سارا پورصبری، بهروز پناهنده، دایانا فتحی، کیوان خانبگی، سمیرا ذکایی، محمد شکری، مهدی پناهی و مشاور کارگردان روزبه سجادی‌حسینی، طراحی لباس هدیه حاجی‌طاهری هر روز ساعت 18 در خانه نمایش اداره تئاتر میزبان علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی است.

علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش می‌توانند به خانه نمایش واقع در اداره نظارت و برنامه ریزی تئاتر به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، نرسیده به میدان فردوسی، خیابان شهید موسوی(فرصت)، کوچه شهید محمدآقا مراجعه کنند.

انتهای پیام/52/53