به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، پس از دیدار تیم ملی فوتبال ایران و لبنان و پیروزی مقتدرانه کشورمان برنامه تلویزیونی "ایران، عشقِ من" با اجرای محمدرضا حسینی پخش شد و وحید طالب لو، رضا عنایتی و برزو ارجمند هم مهمانان ویژه این برنامه بودند.

در اواسط برنامه امیر غفارمنش هم که این روزها تئاتر ˝روایت‌هایی ساده از زندگی روزمره˝ را در صحنه دارد با تأخیر به ین جمع پیوست و دلیل تأخیر خود را ترافیک پس از اجرای تئاتر عنوان کرد.

در این حین که بیشتر صحبت مهمانان برنامه روی مسئله پیروزی تیم فوتبال و پخش مصاحبه های انتخاباتی تمرکز داشت، غفارمنش از این فرصت استفاده کرد و مردم را به تماشای تئاتر دعوت کرد.

سپس محمدرضا حسینی مجری برنامه در تأیید صحبت های غفارمنش گفت: امروز 70میلیون ایرانی به تماشای بازی فوتبال ایران و لبنان نشستند و برای تیم ملی کشورمان آرزوی موفقیت داشتند.

وی ادامه داد: از صمیم قلب امیدوارم روزی 70 میلیون نفر به تماشای تئاتر بیایند و مایه رونق، تشویق و دلگرمی این هنر فاخر شوند.

برزو ارجمند هم که یکی دیگر از تئاتری‌های برنامه شب گذشته بود در تأیید بحث تئاتری به راه افتاده سری تکان داد و دو فوتبالیست حاضر در برنامه هم که انگار تئاتر برایشان یک هنر گنگ و ناشناخته است اظهارنظری نکردند.

در اینجا ذکر این مطلب هم خالی از لطف نیست که شاید اگر یکی از 10 هزار دلارهایی که به هر کدام از آقایان فوتبالیست برای پیروزی در برابر قطر به عنوان پاداش پرداخت شد و بخشی از میلیاردها تومان دیگر که مبلغ قراردادهای آنها است تقدیم تئاتر کشور می‌شد حداقل تجهیز چند سالن تئاتری و تأمین بودجه چندین تئاتر را در اقصی نقاط کشور در بر می‌گرفت.

بگذریم؛ مهم این است که تئاتر، شب گذشته در جمع فوتبالی انتخاباتی "ایران، عشقِ من" گـُـل زد.

انتهای پیام/52/53