به گزارش هنرآنلاین، آئین اختتامیه پانزدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی با حضور مسئولان و هنرمندان استان و پس از اجرای دوازده گروه نمایش عروسکی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، در دو بخش عضو و بخش مربی و عضو ارشد برگزار شد و ضمن معرفی برگزیدگان هر بخش، دو نمایش برای حضور در پانزدهمین جشنواره منطقه‌ای نمایش عروسکی معرفی شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در آیین اختتامیه جشنواره استانی نمایش عروسکی گفت: از خداوند منان شاکرم که امروز شاهد جشنواره‌ای بودیم که از لحاظ کیفیت قابل مقایسه با گذشته نیست و این نشان از حضور کارشناسان و مربیان کاربلد و دلسوز در مجموعه کانون است و انشاالله با رفع نواقص و اشکالات این جشنواره، در جشنواره شانزدهم شاهد حضور بهتر گروه‌های نمایشی خواهیم بود.

زکیه امیرپور از محمدعلی یزدان‌شناس، دبیر جشنواره پانزدهم و کارشناس هنری کانون، به خاطر برگزاری جشنواره‌ای با کیفیت بالا تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه مراسم اختتامیه، داوران بخش عضو و بخش مربی و عضو ارشد، ضمن قرائت بیانیه، آرای خود را اعلام کردند و از برگزیدگان با اهدای لوح و جوایز نقدی تقدیر شد.

در پایان نمایش "آواز خر در چمن"به کارگردانی قمر غلامیان از مرکز دیلم به پانزدهمین جشنواره منطقه‌ای نمایش عروسکی که دهم تیرماه در اردبیل برگزار می‌شود، راه یافت.

لازم به توضیح است؛ داوری بخش عضو را پریسا زاهدی، نازآفرین امینی زاده و سحر پاسیار از اعضاء ارشد کانون و از نوجوانان موفق در کارگاه نمایشنامه نویسی کانون و داوری بخش مربی و اعضای ارشد، بدری جهازی کارشناس مسئول فرهنگی ، غلامرضا احمدی کارشناس روابط عمومی و جوهر تنگستانی بازیگر و کارگردان تلویزیون که هر سه از فارغ‌التحصیلان تئاتر هستند به عهده داشتند.

انتهای پیام/