به گزارش هنرآنلاین، آرای هیئت داوران پانزدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی بخش مربی و اعضای ارشد این جشنواره به شرح زیر است:

بروشور:

هیئت داوران دراین بخش لوح تقدیر و جایزه نقدی را به خانم‌ها فاطمه الماس زاده و الهام دیلمی بخاطر طراحی بروشور نمایش "کیه کیه در میزنه؟"از مرکز دیلم اهدا کرد.

دکور:

هیئت داوران دراین بخش ضمن تقدیر از طراح دکور نمایش "کیه کیه در میزنه؟" از مرکز دیلم، لوح تقدیر و جایزه نقدی را به خانم قمر غلامیان بخاطر ساخت دکور نمایش" آواز خر در چمن" از مرکز دیلم اهدا کرد.

موسیقی:

هیئت داوران دراین بخش لوح تقدیر و جایزه نقدی را به آقای حسین مصدق زاده بخاطر آهنگسازی نمایش "بالاتر از بالا" از مرکز شماره 2 بوشهر اهدا کرد.

ساخت عروسک:

هیئت داوران دراین بخش ضمن تقدیر از خانم قمر غلامیان و فاطمه الماس زاده بخاطر ساخت عروسک‌های نمایش "آواز خر در چمن" از مرکز دیلم ، لوح تقدیر و جایزه نقدی را به اعضای گروه نمایش«کیه کیه در میزنه؟ »از مرکز دیلم اهدا کرد.

عروسک‌گردان:

هیئت داوران دراین بخش ضمن تقدیر از خانم قمر غلامیان عروسک گردان نمایش "آواز خر در چمن" از مرکز دیلم و آقایان سید حجت حسینی و علی پهلوان عروسک گردانان نمایش "بالا تر از بالا" از مرکز شماره 2 بوشهر ، لوح تقدیر و جایزه نقدی را به خانم الهام دیلمی بخاطر عروسک گردانی در نمایش "کیه کیه در میزنه؟"از مرکز دیلم اهدا کرد.

نمایشنامه‌نویسی:

هیئت داوران دراین بخش ضمن تقدیر از خانم‌ها قمر غلامیان و سوسن حیاتی بخاطر نگارش نمایشنامه "آواز خر در چمن" از مرکز دیلم، لوح تقدیر و جایزه نقدی را به سید حجت حسینی بخاطر نگارش نمایشنامه "بالا تر از بالا" از مرکز شماره 2 بوشهر اهدا کرد.

کارگردانی:

هیئت داوران دراین بخش لوح تقدیر و جایزه نقدی را به خانم قمر غلامیان بخاطر کارگردانی نمایش "آواز خر در چمن" از مرکز دیلم اهدا کرد.

همچنین نمایش "آواز خر در چمن" کاری از مرکز دیلم کار برگزیده برای حضور در پانزدهمین جشنواره منطقه‌ای نمایش عروسکی اردبیل معرفی شد.

انتهای پیام/