به گزارش هنرآنلاین،میثم بکتاشیان با اشاره به زمان بازبینی نمایش ها گفت: بازبینی 26 نمایش صحنه ای، 17 نمایشنامه خوانی و 3 نمایش خیابانی در چهارمین جشنواره نمایش های کمدی اصفهان از 25 لغایت 30 خردادماه انجام می شود.

دبیر چهارمین جشنواره نمایش های کمدی اصفهان افزود: جدول زمان بندی بازبینی به سرپرستان گروه ها و رسانه ها ارائه شده و بازبینی نمایش ها و نمایشنامه خوانی ها طبق زمان بندی خود اجرا می شود.

وی از حضور 8 کارشناس در هیأت های بازبینی این جشنواره خبر داد و اظهار داشت: هوشنگ جمشیدیان، سعید محسنی، اسماعیل موحدی، منصور سلطانی زاده و مهدی بقایی کارشناسان بازبینی بخش صحنه ای و مجید صدیقی،‌ محسن عربزاده، فهیمه سیاحیان، منصور سلطانی زاده و مهدی بقایی کارشناسان بازبینی بخش نمایشنامه خوانی این مرحله از جشنواره کمدی هستند.

شایان ذکر است نتایج این مرحله از جشنواره اول تیرماه اعلام خواهد شد.

گفتنی است چهارمین جشنواره نمایش های کمدی اصفهان در سه بخش صحنه ای، خیابانی و نمایشنامه خوانی در گستره استانی و در بخش نمایشنامه نویسی کمدی شهروندی در گستره ملی برگزار خواهد شد.

این جشنواره در بخش صحنه ای ویژه، خیابانی ، نمایشنامه خوانی و نمایشنامه نویسی با موضوعات ترافیک و حمل و نقل عمومی، فضای سبز، شهروند الکترونیک، نظافت عمومی، مدیریت خشم، صله رحم، آپارتمان نشینی، قناعت و فرهنگ کار جمعی برگزار می شود.

همچنین پایان خردادماه آخرین مهلت ارسال آثار در بخش نمایشنامه نویسی است. هنرمندان علاقمند به شرکت در این بخش از جشنواره نیز می توانند جهت دریافت فراخوان و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.arthall.ir و یا به دبیرخانه دائمی جشنواره نمایش های کمدی اصفهان واقع در اصفهان،‌ میدان لاله، تالار هنر مراجعه و یا با شماره 5660881 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/