مهدی پاسگر در گفت وگو با خبرنگار تجسمی هنرآنلاین با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه نخستین نمایشگاه عکس انفرادی من است که عکس های این مجموعه را در چهارسال اخیر عکاسی کرده ام و از میان 190 عکس فرم و انتزاعی 23 عکس را برای نمایش انتخاب کرده ام.

به گفته این عکاس؛ عکس های این مجموعه بدون هیچ دستکاری درفضای فتوشاپ درمعرض دید قرارگرفته اند وهنگام عکاسی نیزهیچ نورپردازی برآنها انجام نداده است.

تصاویری از سنگ و تنه های درخت که درابعاد 70 در50 و 70 در70 به نمایش گذاشته شده اند. عکس های این مجموعه از 300 تا 500 هزار تومان قیمت گذاری شده اند.

پارسگر قرار است پس از ایان این نمایشگاه این عکس ها را اواخر تیرماه در گالری شماره دو خانه عکاسان به نمایش بگذارد. مهدی پارسگر متولد1352 کرمانشاه است. او سه دوره تخصصی عکاسی در مرکز فرهنگی و هنری دانشگاه تهران گذارانده است و از پنج سال گذشته تاکنون به عنوان عکاس در ژانرهای مختلفی فعالیت کرده است.

او تاکنون در دو نمایشگاه گروهی در گالری نقش جهان و فرهنگسرای ارسباران شرکت کرده است.

این عکاس همچنین از انتشار کتابی پیرامون عمل های زیبایی خبرداد و گفت: مدت دو سال برای انتشار کتابی با موضوع عمل های زیبایی در اتاق عمل عکاسی کرده ام. که این کتاب دربرگیرنده 200 عکس از عمل های زیبایی که توسط دکتر شهریار نظری انجام می شد؛ است . این کتاب پس از ترجمه به زبان انگلیسی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

320/32

.