به گزارش هنرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسین مرشدی بیان کرد: در این ایستگاه‌ها که با هدف ترویج آثار و اندیشه امام خمینی(ره) راه اندازی شده است بسته های فرهنگی شامل کتاب، آثار مکتوب امام راحل، وصیت نامه سیاسی-الهی، نرم افزارهای سخنرانی‌ها و تصاویری از زندگی و مبارزات امام خمینی(ره) در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ارشاد استان هرمزگان با اشاره به سه باور مهم امام راحل (ره) تأکید کرد: باور به خدا، باور به مردم و باور به خود، هر سه به معنی واقعی کلمه در وجود امام، تصمیم امام و همه حرکت‌های ایشان تجلی داشت و این اداره کل با توزیع آثار امام خمینی(ره)سعی در معرفی هرچه بهتر و شناساندن چهره واقعی امام راحل به قشر جوان و نوجوان که آینده سازان ایران اسلامی هستند، دارد.

وی افزود: با توجه به استقبال بسیار خوب مردم از این ایستگاه های فرهنگی که با وجود گذشت پاسی از شب هنوز مشغول فعالیت هستند طی توافق صورت گرفته در روز 15 خرداد نیز به توزیع بسته های فرهنگی و پخش شربت در بین عموم مردم خواهند پرداخت.

این ایستگاه های فرهنگی در گلزار شهدای بندرعباس، ورودی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرهنگ سرای طوبی، چهارراه رسالت، فرهنگ سرای شهید آوینی، امام زاده سید مظفر، ایستگاه راه آهن، فرودگاه، پارک دباغیان و ترمینال بندرعباس دایر است.

انتهای پیام/38