نادرسیحون مدیر گالری سیحون درگفت وگو باخبرنگارتجسمی هنرآنلاین گفت: این نمایشگاه دربرگیرنده 20 مجسمه نقاشی است، برخی ازاین حجم ها همچون تابلو نقاشی قابلیت نصب برروی دیوار را دارند و برخی ازاین آثارنیزتنها مجسمه به شمارمی روند.

وی افزود: این حجم در ابعاد متنوعی ساخته شده اند که بزرگترین آنها 30 در 50 است و برای نخستین باراست که گالری سیحون میزبان آثار این هنرمند می شود.

کامبیز درمبخش کاریکاتوریست هم درمقدمه این نمایشگاه نوشته است: "مجسمه های مامک فقط مجسمه نیستند، نقاشی، گرافیک و طنز را هم به آن اضافه کنید البته طنز تلخ ! درماندگی ... اولین چیزی است که در آثار مامک به چشم می خورد، درماندگانی که درانتظار درمان هستند. آثارش سمبل یک تفکر عمومی است مخصوصا جوانان، انتظار و انتظار و امیدهایی که به ناامیدی رسیده ...

دوست دارم آدمک های مامک رنح نکشند،شاد و خوشحال و زیبا با رنگهای روشن تر و درخشان تر ... مامک تقصیری ندارد.

به امید آن روز که آثارش با ابعاد بزرگ و با شادمانی در میدان های شهرمان دلبری کنند."

مامک حجازی متولد 1352 تهران و دانش آموخته رشته گرافیک و نقاشی است که از سال 1379 نمایشگاه های انفرادی متعددی برپا کرده است.

دومین نمایشگاه انفرادی او با عنوان عکاشی سال 1387 در گالری مهروا برپا شد و او در این نمایشگاه 13 تابلو نقاشی و عکس را به نمایش گذاشت. او قصد داشت با برپایی این نمایشگاه ارتباطی بین عکس‌ها و نقاشی‌ها به گونه‌ای باشد که یک مفهوم و حس را به بیننده منتقل کند که نه تنها در ماهیت هیچ کدام تغییری بوجود نیاید، بلکه هر دو در کنار هم مفهوم جدیدی را ارائه کنند.

او سوژه‌ها را با تاثیراتی که از محیط پیرامون گرفته و گاهی حس های درونی اجرا کرده است. او در نمایشگاه هایی که تاکنون برپا کرده؛ سعی کرده آثاری را خلق کند که ترکیبی از حجم و نقاشی باشد او بیشتر در زمینه هنرهای ترکیبی و مفهومی کار می کند.

او به همراه "تینا وهداد "گروهی را نام ویرگول راه اندازی کرده اند که این گروه با تولید تی شرت هایی با نقش های فانتزی حیوانات که تمام الیاف آن قابل بازیافت است به حیوانات بی سرپرست کمک می کنند. گروه ویرگول تمام عواید فروش این تی شرت ها را صرف هزینه های حیوانات بی خانمان می کنند.

انتهای پیام/32/32