به گزارش هنرآنلاین؛ دبیرخانه دائمی این جشنواره، ضمن قدردانی از هنرمندانی که تا کنون در جشنواره ثبت نام کرده‌اند اعلام کرد؛ مهلت ارسال آثار قابل تمدید نبوده و به آثاری که بعد از این تاریخ ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

دبیرخانه این جشنواره از علاقه‌مندان خواست هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام و ارسال عکس های خود اقدام نمایند.

پس از پایان مهلت ارسال آثار، مرحله داوری توسط تیم‌های داوری تعیین‌شده آغاز خواهد شد.

بر این اساس، علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند10 قطعه عکس شماره گذاری شده را به صورت رنگی یا سیاه و سفید با مشخصات dpi 72 و فرمت jpg و حجم MB5/2 برای هر عکس به همراه فایل word از اطلاعات شخصی، شامل ذکر موقعیت مکانی عکس، نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و موبایل، آدرس پستی و پست الکترونیک در فولدری با نام و نام خانوادگی عکاس به آدرس پست الکترونیک tibaphoto92@gmail.com ارسال نمایند. به عکس‌های ارسالی فاقد اطلاعات شخصی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

هنرمندان عکاس می توانند حضور تیبا در نوروز، تیبا در سفر، تیبا و طبیعت، تیبا و قومیت‍ها، تیبا و ورزش و ... را به تصویر بکشند.

به نفرات اول تا سوم برگزیده به ترتیب مبلغ 15، 10 وپنج میلیون ریال جایزه نقدی به همراه صنایع دستی اهدا خواهد شد.

همچنین صاحبان 50 اثر راه یافته به نمایشگاه، گواهینامه شرکت در نمایشگاه عکس تیبا در زندگی شهری را دریافت خواهند کرد و به 20 نفر نیز جوایزی از طرف شرکت سایپا اهداء خواهد شد.

افشین شاهرودی، مرتضی جانبخش و مهدی حسینی داوران این جشنواره هستند.

هنرمندان علاقمند برای شرکت در این جشنواره، جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.farhangfilm.ir مراجعه و یا با شماره تلفن های 88665525-88665526 تماس حاصل نمایند.

شرکت فرهنگ فیلم تهران مجری این جشنواره است. این شرکت در کارنامه خود برگزاری جشنواره‍ ها و نمایشگاه‍ های عکس بوی عیدی، آخرین برگ درخت، نگاه اول، چندنگاه چندتجربه 1 و 2، عکس های استانبول و ... را دارد.

انتهای پیام/

32/32