زهره حیدری طراح لباس پیشکسوت کشورمان در گفت و گو با خبرنگار سرویس مد و لباس خبرگزاری هنر ایران درباره عملکرد بنیاد ملی مد و لباس گفت: این حوزه با توجه به قدمت کم و کوتاهی که دارد تا حدودی خوب عمل کرده است ولی برای بهتر بودن در هر زمینه ای همیشه جای بیشتری وجود دارد و امیدوار هستم بیشتر به مسئله اطلاع رسانی این حوزه توجه بشود.

حیدری همچنین در ادامه به لباس های فصل تابستان اشاره کرد: در این فصل زیبا به هر مغازه و مزون که میرویم فقط و فقط رنگ های شاد و زیبای به کار رفته در لباس به چشم می خورد و واقعا رنگ های به کار رفته در این فصل مثل زرد، سبز، سفید و قرمز چشم‌نوازی می کنند. باید از ویژگی های این فصل برای پوشش مناسب بگویم به جز رنگ های شاد، دوخت ساده و همچنین زیبای لباس تابستانی چشمگیر است و در نهایت سادگی و زیبایی خودش را هم حفظ می کند.

طراح پیشکسوت کشورمان در ادامه مطرح کرد: همانطور که افراد جامعه فصل تابستان را بیشتر از فصل های دیگر دوست دارند لباس های این فصل را هم بیشتر دوست دارند و همیشه در این فصل از سال شاهد برگزاری بیشتر مزون ها و حراج لباس هایی با برند های معتبر کشورمان هستیم.

وی در پایان یک پیشنهاد به مخاطبین" هنرآنلاین "داد و گفت: تا می توانید در این فصل زیبای سال از صندل های رنگی، بندی و متنوع به جای پوشیدن کفش استفاده کنید.

انتهای پیام/62