ناصر رفاهی کارگردان فیلم "چتر سبز" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری هنر ایران درباره آخرین وضعیت فیلمش گفت: به دنبال پخش کننده برای فیلم ام هستم و با دوستان زیادی وارد مذاکره شدیم اما نتیجه مطلوبی حاصل نشده است. از ابتدای سال 92 به دنبال توزیع کننده مناسب برای "چتر سبز" هستم و این بار برای این فیلم کوتاه نخواهم آمد.

رفاهی ادامه داد: این روزها در سینمای ایران فیلمساز علاوه بر اینکه باید تمرکزش را برای ساخت فیلم خرج کند، باید به دنبال پخش فیلم و توزیع مناسب آن هم باشد. فیلم من یک فیلم کودک است که در جشنواره فیلم و کودک اصفهان جوایز مختلفی کسب کرد اما امروز من نمی توانم این فیلم را برای مخاطبان عرضه کنم. سینمای کودک مهجور مانده است و مسئولان برای این جنس سینما را دوست ندارند و ارزش و احترامی برای آن قائل نمی شوند.

کارگردان فیلم "صبحی دیگر" ادامه داد: سینمای کودک همیشه کنار گذاشته شده است اما تا به امروز ما نگذاشتیم که چراغ این سینما خاموش شود و ما فیلم می سازیم که دیده شود وقتی فیلمی در بحث توزیع جا می ماند نا امید می شویم.

"چتر سبز" چهارمین فیلم ناصر رفاهی در مقام کارگردان است و پیش از این ساخت فیلم های "این خانه امن است" ، "صبحی دیگر" و "امتحان" را در کارنامه اش داشته است.

انتهای پیام/