به گزارش هنرآنلاین، غلامعلی تاج بیان کرد: ثمره تلاش‌ها و پیگیری‌های مکرر اداره ارشاد دزفول در زمینه اجرای طرح بیمه هنرمندان، تحت پوشش قرار دادن حدود 60 نفر از هنرمندان شهرستان بوده است.

وی افزود: هنرمندانی که در طرح بیمه هنرمندان مورد تأیید قرار گرفتند و در حال حاضر تحت پوشش این بیمه هستند از جمله هنرمندانی بودند که در رشته‌های مختلف هنری مانند طراحی و نقاشی، موسیقی و تئاتر و سینما و دیگر رشته‌های هنری فعالیت دارند.

رئیس اداره ارشاد دزفول در ادامه خاطر نشان کرد: تلاش‌ها و پیگیری‌های این اداره برای بهره‌مند کردن دیگر هنرمندان که متقاضی شرکت در طرح بیمه هنرمندان هستند همچنان در دستور کار این اداره قرار دارد.

وی گفت: تقاضا برای بیمه هنرمندان از جانب هنرمندان این شهرستان همچنان ادامه دارد که در موازات آن اطلاع‌رسانی‌های لازم از سوی کارکنان مسئول این اداره انجام می‌شود و مراحل پیگیری این مهم نیز در دستور کار است.

تاج ادامه داد: از متقاضیان شرکت در طرح بیمه هنرمندان در دزفول تاکنون حدود 25 نفر تشکیل پرونده داده‌اند که بعد از تکمیل و بررسی، پرونده‌ها برای تأیید به مرکز استان ارسال شده‌اند.

وی در پایان بیان کرد: بیمه هنرمندان از جمله حمایت‌های دولت است که در چند سال اخیر در دزفول اجرا شده و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در همه مراحل انجام این طرح، برنامه‌های خود را که شامل فراخوانی، اطلاع رسانی و پیگیری و اعلام نتایج است با جدیت پیگیری و نظارت می‌کند.

انتهای پیام/38