میثم مزلقانی مدیر پخش فیلم سینمایی "آقای الف" به خبرنگار خبرگزاری هنرایران در خصوص آمار فروش گفت: این فیلم تا 5شنبه 36900 میلیون فروخته است.

او با اشاره به سینماهای اکران افزود: در حال حاضر فیلم در پردیس آزادی، فرهنگ، ایوان شمس، پردیس ملت و پردیس زندگی اکران می شود و در حال مذاکره با موزه سینما و پردیس سمرقند هستیم تا بتوانیم این هفته سینمای دیگری را برای اکران آماده کنیم.

مدیر پخش فیلم سینمایی "آقای الف" در خصوص اکران نشدن فیلم در سینما هویزه مشهد اعلام کرد: هنوز پرده سینما هویزه دچار مشکل فنی است و ما منتظر هستیم برطرف شود، با این وضع فعلا معلوم نیست که اکران در این شهر به چه زمانی موکول می شود اما به حتم اکران در مشهد از برنامه های آینده "آقای الف" است.

"آقای الف" را علی عطشانی کارگردانی کرده و سایر عواملی که که در ساخت "آقای الف" با این کارگردان همکاری کرده‌اند عبارتند از بازیگران: پوریا پورسرخ، شاهین نجومی، لیلا اوتادی، مهدی فقیه، مهران رجبی، خشایار راد، مهدی مقدم و نیما شاهرخ شاهی. طراح۳D: بابک محقق، فیلمنامه: امیر علی محسنین، مدیر تصویربرداری: محمد فضیله، مسئول تروکاژ: آیدین آریایی‌نژاد، منشی صحنه: شیدا یوسفی، عکاس: بابک برزویه، مدیر تولید: عباس کلانتری، مدیر صدابرداری: حمیدرضا اسلامی نژاد،طراح چهره پردازی: امیر ترابی، طراح صحنه و لباس: امیرحسین غلامی، تهیه کننده: سعید شرفی‌کیا - محصول سال ۱۳۹0.

انتهای پیام/