به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه گروهی تصویرسازی هنرجویان پژمان رحیمی‌زاده، عصر روز گذشته دهم خردادماه در گالری "ایده" میزبان علاقمندان به هنر بود. در این نمایشگاه گروهی، آثار 11 هنرمند جوان با موضوع آزاد به نمایش درآمد؛ آثاری خلاقانه‌ که القاکننده‌ی تجسم یک مفهوم یا روایت با فرم‌های بصری بودند.

این نقاشی‌های روایی موضوعات مختلفی را از جهان پیرامون، به شکلی فانتزی و با نگاهی خلاقانه در برابر مخاطب قرار داده بودند. این تصویرسازی‌های تک فرمی اگرچه روایتی را دنبال نمی‌کردند اما در بیان موضوع و مفهوم در قالب تک فرم، مخاطب را با بیان بصری خود به جهان هنر دعوت می‌کردند.

در این نمایشگاه گروهی آثار تصویرگری؛ هما رستمی، هدی جزایری، شیدا تیزفهم، ویدا گوهرجو، زینب ابدی، فاطمه ملک، الناز تعصب، محدثه رمضانی، مهدیه قاسمی، سپیده عابدینی و عباس خانقلی در معرض دید عموم قرار گرفت و به مدت دو هفته میزبان علاقمندان است.

پژمان رحیمی‌زاده، استاد راهنمای این نمایشگاه نیز کارشناس ارشد رشته ارتباط تصویری است که جوایز مختلفی از جمله؛ دریافت دیپلم افتخار تصویرگری از مسابقه تصویرگران آسیایی، ژاپن (BAIJ)، دریافت دیپلم افتخار تصویرگری از مسابقه بین‌المللی کتاب‌های نوجوانان (IBBY) ، برنده جایزه و دیپلم افتخار تصویرگری کتاب از جشنواره کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری، برنده جایزه ویژه و لوح افتخار از پنجمین نمایشگاه دوسالانه آثار طراحان گرافیک، برنده جایزه و قلم بلورین تصویرگری از ششمین جشنواره مطبوعات کشور، برنده جایزه نخست و لوح تقدیر طراحی جلد از دهمین جشنواره کتاب سال دفاع مقدس، برنده جایزه و تندیس طراحی پوستر از نخستین جشنواره ملی هنرهای تجسمی مقاومت، دریافت لوح تشویق از دومین دوسالانه بین‌المللی پوستر جهان اسلام، برنده جایزه و تندیس طراحی جلد از پانزدهمین جشنواره کتاب سال دفاع مقدس و..... را در کارنامه هنری خود دارد. نمایشگاه تصویرسازی هنرجویان ایده تا 22 خردادماه در گالری و آموزشگاه تخصصی ایده واقع در کریمخان زند, خیابان خردمند شمالی, خیابان هجدهم, شماره 26 میزبان علاقمندان است. انتهای پیام/ 65/32