به گزارش هنرآنلاین، جمشید فرجوند فردا عکاس برجسته بیجاری در نخستین جشنواره ملی قاب‌های بهشتی که با موضوع گلزار شهدا در تهران برگزار شد از میان هزار و 400 اثر موفق به کسب مقام نخست شد.

فرجوند فردا فارغ التحصیل کارشناسی نقاشی از دانشگاه هنر است و عکاسی را به صورت حرفه ای در کنار نقاشی ادامه می دهد.

وی هنرمندی است پرکار و عاشق که دغدغه عکاسی و مردم را دارد و در عکس های او مقایسه های گوناگون و تضادهای فرهنگی و اجتماعی و در نهایت مسائل روزمره پیرامون عوامل اساسی هستند.

وی همچنین از اعضای انجمن کاریکاتوریست های ایران به شمار می رود و در فیلم سازی نیز موفق به تهیه 15 فیلم کوتاه شده است.

این عکاس برجسته بیجاری در روزهای اخیر عنوان عکاس برتر جشنواره ملی شمیم بهار که با شرکت شش هزار و 800 اثر با موضوع طبیعت بهاری برگزار شده بود را به خود اختصاص داد.

این هنرمند بیجاری به موضوع عکس خود اشاره کرد و گفت: عکس من با موضوع زندگی مادر شهیدی که در یکی از روستاهای دور افتاده بیجار همچنان با یاد فرزند شهیدش زندگی می کند، بود و از میان هزار و 400 اثر نظر داوران را به خود جلب کرد و توانستم مقام نخست را از آن خود کنم.

وی با ذکر خلاصه ای از رتبه های خود از سال 81 تاکنون اظهار داشت: شرکت در 150 عنوان بین المللی، ملی منطقه ای و استانی را در کارنامه خود دارم.

وی سپس به بیان بهترین عناوین رتبه های بین المللی خود پرداخت و گفت: عکاس برتر جشنواره عکس جهان اسلام، عکاس برتر جشن جهانی نوروز و عکاس برتر جشنواره بین المللی اکورا از جمله عناوین بین المللی است که به دست آورده ام.

حضور در مسابقات عکس فجر، جشنواره عکس رضوی، عکاس برتر سازمان ملل، عکاس برتر جهان اسلام، کسب عناوین نخست در جشنواره های عکس ساساکاوای ژاپن، بلژیک و چندیدن جشنواره معتبر ملی گوشه ای از افتخارات این هنرمند بیجاری است. انتهای پیام/