به گزارش هنرآنلاین، نماهنگ "آغاز فصل یاس‌ها" به کارگردانی سعید نجاتی پیش از این با شرکت در جشنواره رضوی رتبه برتر فیلم کوتاه و با شرکت در بخش دانشجویی جشنواره ملی دوسالانه "نهج‌البلاغه صراط علی" شایسته دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی شده بود.

آغاز فصل یاس‌ها اکنون با شرکت در فراخوان تولیدات آثار فرهنگی هنری "فریضه برتر" در استان خراسان رضوی موفق شد رتبه نخست بخش نماهنگ را به خود اختصاص دهد.

"آغاز فصل یاس‌ها" کاری هشت دقیقه‌ای است که با موضوع ازدواج آسان ساخته شده و در عین حال نگاهی به ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه الزهرا (س) دارد.

از عوامل تولید این نماهنگ می‌توان به منصور حیدری تصویربردار، نزهت بادی نویسنده و مجید نجاتی به عنوان صدابردار اشاره کرد.

در این نماهنگ رضا ابوذر، الهه جعفری، محسن نیکوحرفیان و محمد قمر‌زاده به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سعید نجاتی کارگردان جوانی است که در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه سوره به تحصیل اهتمام دارد و در رشته سینما در انجمن سینمای جوان استان قم به تدریس می‌پردازد.

این کارگردان جوان پیش از این در سال‌های 86 و 88 به عنوان جوان برتر سال استان قم شناخته شد و در کارنامه 10 سال کار خود در سینما تولید هشت فیلم کوتاه را به ثبت رسانده و در بیش از 50 جشنواره داخلی و بین‌المللی خوش درخشیده است.

انتهای پیام/