به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، هالیوودنیوز در خبری از تقدیر آکادمی کونگ فو از جکی چان خبر داده است. اعضاء آکادمی کونگ‌فو در برنامه‌ ویژه‌ای با اجرای جف بوچر در سالن ساموئل گلدوین بورلی هیلز، پس از نمایش صحنه‌های جالب فیلم‌های جکی چان، از این ستاره فیلم‌های اکشن، کمدین و هنرهای رزمی بخاطر سال‌ها حضور سالم در فیلم‌های سینمایی و ارائه تصویری جذاب از هنرهای رزمی، تقدیر کردند.

همچنین در این مراسم نمایشگاهی از مجموعه پوسترهای جکی چان با عنوان "پوسترهای کونگ فو جکی چان" در گالری بزرگ این سالن در لس‌انجلس افتتاح شد. این پوسترها از مجموعه فیلم‌های مختلفی که جکی چان طی این سال‌ها در آنها ایفای نقش کرده تهیه شدند.

خبر قطعی شدن حضور سام مندس به عنوان کارگردان جدیدترین فیلم از سری فیلم‌های جیمز باند و توافق این فیلمساز با کمپانی سونی پیکچرز یکی از تیترهای مهم ددلاین‌نیوز بود.

پس از موفقیت فیلم "اسکای فال" با کارگردانی سام مندس و فروش 1/1 میلیارد دلاری این فیلم در سراسر جهان، کمپانی سونی پیکچرز کارگردانی قسمت جدید فیلم جیمز باند را که سال آینده فیلمبرداری آن آغاز می‌شود را به سام مندس سپرد. این کارگردان این روزها در حال آماده کردن تئاتر موزیکال "چارلی و کارخانه شکلات سازی" برای اجرا در برادوی است.

اهداء جایزه ویژه‌ فستیوال لوکارنو به بهترین فیلم اروپایی از خبرهای مهم سینما‌اروپا بود. در طول برگزاری فستیوال لوکارنو که از 7 تا 17 ماه آگوست 2013 (16 تا 26 مردادماه) برگزار می‌شود، برای نخستین بار به بهترین فیلم اروپایی نمایش داده شده در فستیوال جایزه ویژه‌ای اهداء می‌شود. این جایزه توسط یک هیئت داوران مستقل متشکل از سینماگران اروپایی به فیلم برگزیده اهداء می‌شود.

رویترز در خبری با تیتر گوگل با "کارورزی" به هالیوود می‌رود، از ساخت یک فیلم کمدی با عنوان "کارورزی" با بازی وینس وگن و اوون ویلسون خبر داده است. این فیلم درباره دو فروشنده میانسال است که مصمم به استخدام شدن در کمپانی گوگل هستند چراکه شنیدند کارمندان این کمپانی از امکانات رفاهی بی‌نظیری در محل کارشان برخوردار هستند.

در این فیلم قرار است به شکلی کاملا غیرمستقیم و واقع‌بینانه انواع محصولات گوگل و اهمیت استفاده از آنها در زندگی برای بیننده به تصویر کشیده شود.

اسوشیتدپرس از نمایش بیش از 270 تابلو نقاشی از آثار ادوارد مونش، به مناسبت صدوپنجاهمین سالروز تولد این نقاش بزرگ معاصر، در نمایشگاهی در گالری ملی نروژ و موزه مونش شهر اسلو خبر داده است.

این نمایشگاه که آثار آن از موزه‌ها و مجموعه‌داران سراسر جهان به امانت گرفته شده و در حوزه‌ هنر، طراحی و معماری ملی نروژ و موزه مونش در معرض تماشا قرار گرفته، به عقیده کارشناسان هنری کامل‌ترین مجموعه آثار این نقاش نروژی‌ست که تا امروز گردآوری شده است. این نمایشگاه که در واقع 60 سال کار هنری ادوارد مونش محسوب می‌شود، تا روز 12ماه اکتبر 2013 (20 مهرماه) برپا است.

در پایان، هالیوودریپورتر نیز از قطعی شدن حضور آنتون کوربین، فیلمساز شناخته شده هلندی به عنوان کارگردان فیلم "لایف" خبر داده و نوشته: "لایف" درباره دوستی جیمز دین، بازیگر مشهور سینما و دنیس استاک، عکاس مجله لایف است. ایان کانینگ و کمپانی سی‌ساو فیلمز، تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند. این پروژه با فیلمنامه‌ای به قلم لوک دیویس و با بودجه‌ای بین 10 تا 15 میلیون دلار ساخته می‌شود. همچنین فیلمبرداری از اوایل سال 2014 میلادی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/32/