محمد دشتگلی دبیر سومین یادواره تجلی بصیرت در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین به بیان مطالبی درباره چگونگی برگزاری یادواره تجلی بصیرت در سال جاری پرداخت و گفت: سومین یادواره تجلی بصیرت امسال در سه بخش تجسمی، نمایش و موسیقی و در 30 گرایش مختلف برگزار می شود و هر استان براساس ظرفیت هایش برگزاری یکی از گرایش ها را بر عهده گرفته است.

وی ادامه داد: سومین یادواره تجلی بصیرت در طول سال 1392 برگزار می شود. تلاش بر این است که تا پایان سال تمام استان ها بخش های ویژه خود را برگزار کنند و هر کدام از بخش هایی که تا پایان دی برگزار شوند، از برگزیدگانشان در اختتامیه یادواره تجلی بصیرت تقدیر می شود.

دشتگلی با اشاره به انتشار فرآخوان ها تا اوایل تیر امسال، گفت: فرآخوان کلی سومین یادواره تجلی بصیرت تا 20 خرداد آماده می شود و تا دوم تیر نیز فرآخوان های تخصصی هر بخش به دست هنرمندان می رسد.

دبیر سومین یادواره تجلی بصیرت درباره تفاوت های این یادواره نسبت به سال های گذشته، اظهار کرد: فکر می کنم جشنواره امسال نسبت به سال های گذشته چه از نظر کیفی و چه از نظر کمی با رشد خوبی همراه است. سال گذشته این یادواره در دو استان برگزار شد ولی امسال قرار است که همه استان ها در برگزاری آن مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام / 42