به گزارش هنرآنلاین،دکتر علی ایزدی دبیر جشنواره با اعلام این خبر افزود: در نخستین روز از مرحله نهایی اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی ایران، نشست تخصصی با حضور چند تن از داوران جشنواره در تالار رودکی برگزار شد. در این نشست دکتر حسین فرخی، قدرت اله فتحی و شهرام کرمی به همراه مصطفی محمودی (کارشناس- مجری) دیدگاه ها و نظرات خود را در خصوص نمایشنامه های ارائه شده به جشنواره و نقاط ضعف و قوت آثار بیان کردند. بر همین اساس، شرکت کنندگان در این نشست که جمعی از هنرمندان، نمایشنامه نویسان و مدیران انجمن های نمایش استان های سراسر کشور بودند با داوران حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند و نظرات خود را برای برپایی گسترده، تخصصی و هرچه بهتر جشنواره ملی نمایشنامه نویسی در دوره های بعد بیان کردند.

به گفته دبیر جشنواره، اجرای نمایشنامه خوانی "لی لی یانا" نوشته و کارگردانی مسعود دلخواه با نقش خوانی ارشیا زرین، مرتضی اسماعیل کاشی، مسعود دلخواه، علی سخنگو و اجرای موسیقی بامداد افشار از دیگر برنامه های روز نخست مرحله پایانی جشنواره بود که در تالار رودکی تهران با استقبال شرکت کنندگان جشنواره و جمعی از دانشجویان و هنرمندان مواجه شد.

دیدار هنرمندان شرکت کننده در جشنواره از سه نمایش "چکامه رستاخیز" به کارگردانی داود دانشور، "خانه سربی" به کارگردانی علی نرگس نژاد، "دیگر کدام ما زندگی کردن را دوست دارد" به کارگردانی عباس غفاری پایان بخش برنامه های نخستین روز مرحله نهایی اولین جشنواره نمایشنامه نویسی ایران بود.

مراسم پایانی اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی ایران ساعت 17 روز چهارشنبه، 8 خردادماه، سالجاری در سالن اصلی تئاتر شهر با معرفی برگزیدگان نهایی انجام می شود.

انتهای پیام/53