به گزارش هنرآنلاین، علی محمودی‌فر در نشست کمیته فرهنگی ستاد ارتحال امام خمینی (ره) شهرستان ساوه گفت: این نمایشگاه با همکاری انجمن هنرهای تجسمی برگزار می‌شود و طی آن 38 پوستر نمایشگاهی با 38 موضوع از وصیتنامه امام خمینی (ره) شامل وصیت به قوای سه‌گانه و ملت به نمایش در می‌آید.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه در فرهنگسرای ارشاد و همچنین در 33 کانون فرهنگی ـ هنری مساجد شهری و روستایی ساوه برگزار می‌شود و از دهم خردادماه به مدت 10 روز برای بازدید عموم دایر است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه همچنین از بر پایی محفل انس با قرآن کریم با حضور احمد دباغ حافظ بین‌المللی قرآن کریم خبر داد و گفت: این محفل به همت کانون فرهنگی ـ هنری ثقلین در مسجد حضرت ولی عصر (عج) نوبران برگزار می‌شود.

محمودی‌فر با اشاره به برپایی نمایشگاه خوشنویسی آیینه آفتاب ادامه داد: نمایشگاه خوشنویسی آیینه آفتاب دهم خردادماه افتتاح می‌شود و طی آن 30 قاب خوشنویسی پیرامون سخنان مقام معظم رهبری در خصوص امام خمینی (ره) و غزل‌های عارفانه ایشان در فرهنگسرای ارشاد به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

وی اعزام اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان به بیت قدیمی امام راحل در شهرستان خمین را از دیگر برنامه‌های این شهرستان عنوان کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه گفت: برنامه‌های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل با هدف تبیین اندیشه‌های والای رهبر کبیر انقلاب و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و نشان دادن شخصیت علمی، مذهبی و سیاسی آن بزرگوار به نسل جوان برگزار می‌شود.

محمودی‌فر خاطرنشان کرد: 14 و 15 خردادماه روزهای بزرگ و تاریخی در تقویم سیاسی انقلاب اسلامی ایران است و همه ملت مرهون و مدیون امام خمینی (ره) هستیم.

انتهای پیام/