به گزارش هنرآنلاین؛ پس از داوری آثار چهارمین ورک شاپ خط خاطرات که همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر روز مقاومت ، ایثار و پایداری در روزهای دوم و سوم خرداد ماه در موزه هنرهای معاصر فلسطین برپا شد، هنرمندان برگزیده معرفی شدند.

در بخش طراحی این ورک شاپ پس از داوری آثار توسط حبیب ا... صادقی، کاظم چلیپا و غلامعلی طاهری؛ مهدی مهدیان از دانشگاه تهران، هانی انصاری دانشگاه سوره، بهاره هجران کش دانشگاه تهران، زهرا منتظری دانشگاه الزهرا و تابلوی فرشته (کار گروهی) به عنوان افراد برتر شناخته شدند. در این بخش 148 اثر شرکت داشتند.

در بخش تصویر سازی این ورک شاپ نیز 32 اثر حضور داشتند که پس از داوری توسط دکتر خشایار قاضی زاده، مرتضی اسدی و سید حمید شریفی؛ پروین رفیعی از دانشگاه شاهد، بهاره خضری دانشگاه تربیت مدرس و زهرا پایکار از دانشگاه شاهد تهران به عنوان هنرمندان برتر این بخش معرفی شدند.

چهارمین ورک شاپ خط خاطرات در دو بخش طراحی و تصویر سازی برگزار و در آن دانشجویانی از دانشگاه های تهران، هنر، تربیت مدرس، شاهد، علم و فرهنگ، الزهرا،سوره و آزاد اسلامی حضور داشتند.

این ورک شاپ دو روزه، به همت انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس با هدف ترویج و اشاعه ی فرهنگ مقاومت و پایداری برگزار و آثار برتر به سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت که آذر ماه سال جاری مقارن با هفته بسیج در تهران برگزار می شود، راه یافتند.

انتهای پیام/

32/32