به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاهی از نشانه ها و طراحی بسته بندی سمانه گوهررستمی از امروز به مدت یک هفته در نگارخانه این حوزه به روی دیوار می رود.

گوهررستمی در این باره گفت:در این نمایشگاه تعداد 30 نشانه و 15 طرح بسته‏بندی، با طراحی انتزاعی و رئال از روز چهارشنبه 8/3/1392 در نگارخانه حوزه هنری استان به روی دیوار می رود.

وی ادامه داد: در طراحیبسته بندی کالا با مخاطب عام تلاش داشته ام از طرح های رئال استفاده کنم تا مخاطب بدون آنکه لازم باشد روی جلد را بخواند، بداند چه می خرد اما در کارهای با مخاطب خاص، مثل محصولات هنری، از طرح های انتزاعی بهره گرفته ام.

وی ادامه داد: طراحی های بسته بندی به دلیل عدم مخاطب امروزی از طرح های سنتی بیشتر شکلی فانتزی و غربی به خود گرفته اما در طراحی آرم اینطور نیست و اصالت ایرانی خودش را بیشتر حفظ کرده است.

این نخستین نمایشگاه انفرادی سمانه گوهررستمی است که با همکاری حوزه هنری استان همدان از روز چهارشنبه 8 خردادماه به مدت یک هفته از ساعت 9 تا 13 و 15 تا 18 در محل نگارخانه این حوزه واقع در ابتدای خیابان شریعتی، روبروی بانک صادرات مرکزی، بن بست زرین در معرض تماشای دید علاقمندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/