به گزارش خبرگزاری هنر ایران، فیلم سینمایی "جایی در یکی از روزهای آینده"، اولین تجربه تارا اوتادی در مقام کارگردان است و پیش تولید آن از 17 اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و فیلمبرداری آن از 14 اردیبهشت ماه امسال در تهران کلید خورده است.

تدوین این فیلم سینمایی همزمان با فیلمبرداری، توسط "واروژ کریم مسیحی"انجام می‌شود و برای نمایش در در سی‌و‌دومین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم فجر در نظر گرفته شده است.

"جایی در یکی از روزهایی آینده" که به قلم ماهان حیدری نوشته شده، برداشتی آزاد از نمایشنامه‌ی «پنچری» اثر فردریش دورنمات است. نمایشنامه‌ی «پنچری» که اولین‌بار توسطِ مرحوم حمید سمندریان به فارسی ترجمه شد، نمایشنامه‌ای رادیویی و تک پرده‌ای است که در جرگه‌ی اولین نمایشنامه‌های تجربی «دورنمات» محسوب می‌شود.

این فیلم داستان مردی 55 ساله (صابر ساعدی) را روایت می‌کند که در جریان یک حادثه، اتومبیلش پنچر شده و ناگزیر در مسیری قرار می‌گیرد که به اجبار یک شب را در ویلای چهار پیرمرد بازنشسته به صبح می‌رساند و در طول این چند ساعت اتفاقاتی بین او و پیرمردها روی می‌دهد.

فیلم "جایی در یکی از روزهایی آینده" با بازی رضا کیانیان، شمس لنگرودی، تورج نصر، محمد علی دیباج و علی اصغر شهبازی ساخته می‌شود.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: رضا کیانیان(مشاور هنری)، ماهان حیدری(نویسنده)، سعید اسدی(تهیه‌کننده)، ماهان حیدری(مجری طرح)، علی درخشنده(مدیر تولید)، علیرضا برازنده(مدیر فیلمبرداری)، عباس رستگارپور(مدیر صدابرداری)، واروژ کریم مسیحی(تدوین)، علیرضا خورشیدی(طراح گریم)، امیر احدزاده(طراح صحنه و لباس)، ماهان حیدری،علی درخشنده(برنامه‌ریزی)، محسن سلیمانی(دستیار اول کارگردان)، محمد عزت‌خواه (دستیار اول فیلمبردار)، بهاره صادقی‌جم (منشی صحنه)، علی نیک‌رفتار(عکاس)، بهناز شیربانی (روابط عمومی)، حسن سالار و امیر خالقی(گروه کارگردانی)، سارا اسماعیل‌پور(تصویربردار پشت صحنه)، آرش آقا بیک(مدیر جلوه‌های ویژه)، عبدالحمید درخشنده(مدیر امور مالی)، مقصود میرهاشمی (مدیر تدارکات)، مرتضی سبحانی،حامد عزت خواه،علی معدنی وشیما آذین(گروه فیلمبرداری)، حمید نوری(مسئول دوربین)، امید عاشوری و وحید آقایی (گروه صدا)،سعید هنرمند، ابراهیم دهقانی، آرش مهری وفروغ شاهسوند(گروه صحنه و لباس)، مهدی قاسم زاده، سعید سام و آرش شاملو(گروه گریم)، مهدی سعدی(دستیار تدوین)، علی قادری(دستیار تدارکات)، امیر رهبری(مربی حیوانات)، امیر آقا بیک،مجید پور مهدیان، امیر بهلوری و رضا شفیعی(دستیاران جلوه‌های ویژه)، نعیم عابدنیا(خدمات)، محمد محمدی و حسین اشکانی(حمل و نقل).