به گزارش هنرآنلاین، حشمت الله قاسمی در حاشیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت فتح خرمشهر با اشاره به جشنواره امسال،روند جشنواره را صعودی ارزیابی کرد و گفت: همکاری و حضور گروه‌ها همه به موقع بود. البته در همه کارها ضعف وجود دارد اما به اعتقاد من جشنواره امسال روند صعودی داشت.

وی افزود: اجراهای تئاتر در جشنواره امسال نسبت به دوره های گذشته خیلی خوب بود. با توجه به اینکه همه نمایش‌های جشنواره در سالن‌های نزدیک به هم به اجرا درآمد و فاصله بین سالن‌ها کم بود کار سرعت زیادی داشت و حتی بعضی اوقات بین اجراها وقت اضافه نیز وجود داشت.

دبیر اجرایی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت فتح خرمشهر با اشاره به ظرفیت‌های بالای تئاتر خرمشهر، بیان کرد: خرمشهر صد در صد می‌تواند با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های بالایی که در تئاتر آن است به پایتخت تئاتر مقاومت در کشور تبدیل شود اما به حمایت بیشتری از سوی وزارت ارشاد،استانداری،مسئولین شهری و استانی برای توسعه زیرساخت‌ها در بخش صحنه ای نیاز دارد تا بتواند در جشنواره به صورت مستقل عمل کند.

قاسمی افزود: وجود 2 سالن پلاتو در این شهر جهت اجرای نمایش کفایت می‌کند.

وی با بیان اینکه جشنواره تئاتر مقاومت از دوره های پیشین تاثیر خود را بر تئاتر خرمشهر گذاشته است،تصریح کرد: در خرمشهر جمعیت تئاتری خوبی به ویژه در بخش خیابانی داریم و در بخش صحنه ای نیز تلاش‌های زیادی دارد صورت می‌گیرد که انشاء ا... در آینده از هنرهای نمایشی در خرمشهر حمایت بیشتری شود.

انتهای پیام/38