عزت‌الله مهرآوران در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین اظهار داشت: نمایشی با عنوان "دَر" به کارگردانی علی رحیمی قرار است از اواخر خرداد در تالار ماه حوزه هنری به صحنه برود که من نیز در یکی از اپیزودهای آن ایفای نقش می‌کنم.

مهرآوران درباره نمایش گفت: چند نمایشنامه به نویسندگی و داراماتورژی بهزاد صدیقی با نام "دَر" که به صورت یک رپرتوار است قرار است که به کاگردانی علی رحیمی به روی صحنه برود.

این هنرمند درباره داستان نمایش "دَر" توضیح داد: ایجاد سوء تفاهم، آشنایی و ... موضوع اصلی این مجموعه نمایشنامه ها است، اولین نمایش از این رپرتوار اواخر خرداد ماه به روی صحنه می رود.

وی افزود: من به همراه فروغ قجرانی به عنوان بازیگران ثابتی هستیم که در این مجموعه نمایش ها حضور داریم همچنین به فراخور موضوع نمایشنامه ها بازیگران متغیری از جمله سحر شادبخت و معصومه رحمانی نیز به گروه افزوده می شوند.

مهرآوران با اشاره به اینکه در حال حاضر 6 نمایشنامه برای اجرا آماده است اظهار داشت: قرار است ماهی یک نمایش از این رپرتوار در حوزه هنری به روی صحنه برود، در صورت استقبال مخاطبان تعداد این نمایش ها به 12 نمایش تغییر پیدا می کند.

انتهای پیام/52/53