به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، شب گذشته، شنبه 27 اردیبهشت 92، آخرین کنسرت از جشنواره سه گانه خلیج فارس با اجرای گروه سنتی استان بوشهر "لیان" خاتمه پیدا کرد.

در میان اجرای کنسرت زمان کوتاهی به اهدا جوایز و برگزاری اختتامیه این جشنواره گذشت که طی آن سید علی میرمحمدی (مدیر برگزاری جشنواره)، کیوان ساکت و محسن شریفیان لوح تقدیر را به فاطمه فروزان (مدیر روابط عمومی بانک اقتصاد نوین) اهدا کردند. پس از آن از محمد حسین توتون چیان (مدیر شرکت آواسازان ققنوس)، حسین سیفی (مدیر بنیاد رودکی) و علیرضا پاشایی (سرپرست گروه موسیقی ارشاد) تقدیر شدند.

همچنین محسن شریفیان به نمایندگی از گروه "لیان" لوح تقدیر را به پاس زنده نگه داشتن نام خلیج فارس و موسیقی جنوب ایران زمین و اجرای پرشور در جشنواره خلیج فارس از دست کیوان ساکت دریافت کرد.

گفتنی است کیوان ساکت در نخستین شب این جشنواره سه گانه با همراهی سالار عقیلی کنسرتی را برگزار کرد.

در پایان کنسرت، پیش از اجرای آخرین قطعه که سرپرست گروه لیان بیان کرد تنظیم آن را شب قبل از اجرا انجام داده‌اند، محسن شریفیان با تشکر از مسئولان و حاضران در سالن گفت: خیلی خوب است که همگی کمک کنیم تا موسیقی نواحی زنده بماند، چون ما صادقانه سعی داریم موسیقی ملی خود را مطرح کنیم.

او در آخر با بیان این که تشکر ویژه ای از شخص حمید شاه آبادی، معاون هنری وزارت ارشاد، دارم. چون همیشه کمک می کند و باید هم از او تشکر کرد و گفت: خیلی ممنون که ما را حمایت می‌کنید.

انتهای پیام/38