به گزارش خبرگزاری هنر ایران ؛ محمدرضا بادکوبه گفت: برنامه‌‌‌های انیمیشن مرکز پویانمایی صبا در سال 92 شامل مجموعه‌های مختلف به همراه تولید انیماتور برای ویژه برنامه‌ها است.

مجری طرح برنامه‌های انیمیشن افزود: ادامه ویژه برنامه نوروز 92 با موضوع ماه رمضان در حال نگارش است و بخشی از پیش تولید آن نیز انجام شده است.این ویژه برنامه در 50 دقیقه و تکنیک تلفیقی ادامه ویژه برنامه نوروز92 است. "دوستان جنگل 4" به کارگردانی حسن بادکوبه هم زمان با نگارش ،پیش تولید و تولید آن در حال اجرا است . مجری طرح برنامه‌های انیمیشن پویانمایی صبا عنوان کرد: "دوستان جنگل 4 " در 52 قسمت 7 دقیقه ای و با تکنیک کات اوت تولید می شود .

"دوستان جنگل 4" مجموعه‌ای از حیوانات است که در جنگلی پر از نقاط و مکان‌های آشکار و پنهان، مشغول زندگی و همزیستی با هم هستند، شیری که برخلاف ظاهرش، بسیار ترسوست، شترمرغی که نامش "شترقد" است و معلوم نیست چطور سر و کله‌اش در این جنگل پیدا شده و آخرین بازمانده از نسل ماموت‌ها، که "اموتا" نام دارد، تنها سه نمونه از این حیوانات عجیب و غریب هستند، این دوستان، در مجموعه‌ی «دوستان جنگل»، در زندگی با هم می‌آموزند چطور نقاط ضعفشان را بپوشانند و از نقاط قوت یکدیگر، به عنوان تکیه‌گاه استفاده کنند.

همچنین داستان "طعم شیرین عسل2" مجموعه اول این کار به پایان رسیده و 30 قسمت باقیمانده آن به کارگردانی حسن بادکوبه در حال تحقیق و نگارش می باشد که قرار است در 30 قسمت 7دقیقه‌ای با تکنیک کات اوت تولید شود.

"طعم شیرین عسل2" مجموعه داستان‌هایی است که از دل حکایات نظامی برای کودکان به نگارش در آمده است.

"دلاوران دوران" به کارگردانی فرنوش عابدی در قالب دفاع مقدس است که هم زمان با نگارش، پیش تولید و تولید آن اجرا می‌شود.

به گفته این مجری طرح "دلاوران دوران" در 26 قسمت 20 دقیقه‌ای با تکنیک کمیک موشن تولید خواهد شد.

"دلاوران دوران" نگاه شاعرانه به جنگ و فضای شهرهای سرد و ملتهب درگیر با آن که در کنار گرمای محبت و عشق خانوادهای شهدا و آرمان های آنها رنگ می بازد