به گزارش دهنرآنلاین، حمید شاه آبادی با بیان این مطلب افزود: قبل از اینکه بخواهم از ویژگی این اثر نمایشی بگویم، باید از ویژگی تئاتر بگویم که به عنوان یک هنر فاخر و قدرتمند موجب تنوع و آگاهی در مخاطب می شود و این نکته ای است که همواره باید به آن توجه ویژه ای کرد.

وی ادامه داد تئاتر خوب بیش از هر چیزی یادآور همین ویژگی است که در مخاطب خودش این نکته را یادآوری می کند که اعمال انسان از انسان جداشدنی نیستند. اینکه شاید با مرگ، ما از بسیاری تعلقات خودمان نجات پیدا کنیم، اما اعمال ما همیشه چیزی است که در هر فضایی همراه ماست.

شاه آبادی افزود: بهشت و جهنم ما تجسم اعمالی است که ما انجام دادیم این تئاتر هم با این زبان می خواست همین فضا را در مخاطب ایجاد کند و ذهنیتی را به مخاطب بدهد و او را به دوری خودش از تعلقات دنیایی آگاه کند. البته کوروش زارعی را همیشه با یک سبک خاص می شناسیم. اینکه وی این بار سبک جدیدی از کار را انتخاب کرده، در واقع نشان دهنده این است که این گروه زنده و به روز است و با تحولات تئاتر حرکت می کند.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: زارعی با این کار نشان داد که می تواند از ظرفیت های مختلف تئاتر در کشور استفاده کند و کاری را روی صحنه بیاورد. او نشان داد که گونه ای دیگر از مخاطبان هم در جامعه آماری خود دارد و به آنها توجه دارد. در واقع گروه اجرایی اثر تلاش کرد یک مفهوم عمیق و توجه به تجسم اعمال را در قالب یک حرکت دیگر نشان دهد.

شایان ذکر است در آخرین اجرای نمایش " راکب " به کارگردانی کوروش زارعی که با تقدیم اجرا به زنده یاد ناصر عبداللهی همراه بود، رویا نونهالی، حسین مسافرآستانه، امیردژاکام، سید صادق موسوی، محمدامیر یار احمدی، پریدخت عابدین نژاد، ابراهیم گله دارزاده و عزت الله الوندی به عنوان مهمان ویژه حضور داشتند.

انتهای پیام/54/53