به گزارش هنرآنلاین، صادق عوض زاده دبیر نخستین جشنواره اینترنتی عکس هارور خبر از آغاز رای گیری این جشنواره داد و گفت: از ساعت 10 صبح امروز 28 اردیبهشت ماه؛ بخش رای گیری مستند و خلاقه جشنواره هارور برای اخذ برترین اثرهای راه یافته به جشنواره؛ آغاز به کار کرد.

عوض زاده افزود: حوزه هنری خوزستان دو برگه برای اخذ آرای مردم و انتخاب برترین های بخش های مستند و خلاقه هارور راه اندازی کرده است که تا روز برگزاری اختتامیه در دسترس خواهند بود. این دو بخش توسط لینک های آنها در قسمت پایین برگ های نمایشگاه های مجازی مستند و خلاقه هارور در سایت حوزه هنری خوزستان؛ قابل دسترسی هستند.

وی با تاکید بر اینکه تنها یک بار امکان انتخاب در هر بخش به ازای هر سیستم وجود دارد، بیان داشت: علاقمندان ابتدا نمایشگاه های مجازی مستند و خلاقه جشنواره هارور را به خوبی مشاهده کنند و سپس به انتخاب برترین اثر در هر بخش بپردازند.

نخستین جشنواره اینترنتی هارور به همت سایت حوزه هنری خوزستان و با حمایت شرکت مخابرات استان در دو بخش مستند و خلاقه در ژآنر وحشت و با موضوع آسیب های اجتماعی از بهمن ماه سال 91 آغاز شده و در 13 اردیبهشت ماه سال جاری داوری شده است.

این جشنواره اینترنتی؛ دو نمایشگاه مجازی مستند و خلاقه دارد که نمایشگاه مستند هارور شامل 19 تک عکس و یک مجموعه 5 عکسی و نمایشگاه خلاقه هارور شامل 22 اثر تک عکس است.

علاقمندان برای شرکت در رای گیری و انتخاب برترین اثر می توانند با مراجعه به سایت حوزه هنری خوزستان با آدرس www.artkhuzestan.ir و بازدید از نمایشگاه های مجازی مستند و خلاقه هارور؛ به لینک های رای گیری واقع در انتهای برگ های این نمایشگاه های مجازی دسترسی یافته و مشارکت کنند.

انتهای پیام/