نازنین فراهانی بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون در گفت وگو با هنر آنلاین در باره فعالیت های کاریش عنوان کرد: فیلم های "چهار باندی" ، "مهمونی کامی" و "دل بی قرار" را به عنوان بازیگر آماده اکران دارم.

وی با اشاره با همکاری مشترکش با فرزاد موتمن در نوشتن فیلم نامه افزود: سالها است که با فرزاد موتمن در زمینه بازیگری و فیلم نامه نویسی همکاری می کنم و به تازگی نوشتن فیلم نامه "نمای نقطه نظر" را به پااین رسانده ام و فرزاد موتمن فیلم نامه را برای دریافت پروانه ساخت به شورای صدور پروانه ساخت ارائه کرده است.

بازیگر "صدا ها" با اشاره به مضمون اجتماعی فیلم عنوان کرد: فیلم در باره زندگی دو مرد میانسال است و نوشتن فیلم نامه ای با فضای مردانه برایم جذابیت های زیادی داشت و کارکردن با فرزاد موتمن همیشه طراوت و جذابیت های خاص خودش را دارد. فراهانی در باره گزینه های بازیگری فیلم تاکید کرد : یکی از گزینه های اصلی بازی در فیلم مهدی احمدی است و سایر عوامل هنوز انتخاب نشده اند.

نازنین فراهانی در سال ١٣۵٢ در تهران متولد شد وی فارغ التحصیل روزنامه نگاری از دانشگاه علامه طباطبایی است. همچنین فعالیت مطبوعاتی را از سال ١٣٧٢ تجربه و بازی در سینما را از سال ١٣٧٨ با فیلم «زیر پوست شهر» به کارگردانی رخشان بنی اعتماد آغاز کرد.

از جمله فیلم های کارنامه کاری وی می توان به «زیر پوست شهر»(رخشان بنی اعتماد، ١٣٧٩)، «از کنار هم می گذریم»(ایرج کریمی، ١٣٧٩)، «نیمه پنهان»(تهمینه میلانی، ١٣٨٠)، «تهران ساعت ٧ صبح»(امیرشهاب رضویان، ١٣٨١)، «وقتی همه خواب بودند»(فریدون حسن پور، ١٣٨۴)، «مسیح»(نادر طالب زاده، ١٣٨۴)، «فرود در غربت»(سعید اسدی، ١٣٨٧)، «صداها»(فرزاد مؤتمن، ١٣٨٧)، «خانه پدری»( کیانوش عیاری، ١٣٨٩)، «چشم»(جمیل رستمی، ١٣٨٩) و «دل بیقرار»(قربان محمدپور) اشاره کرد.

انتهای پیام/