جلال تهرانی در گفتگو با خبرنگار تئاترهنرآنلاین در رابطه با برنامه‎های کارگاه‌های آموزشی "مکتب تهران" در دور جدید گفت: دور جدید کارگاه‌ها در سه ماه تابستان برگزار می‌شود و فراخوان ما نیز هفته نخست خرداد ماه منتشر می‌شود.

تهرانی در رابطه با موضوع این دوره از کارگاهها بیان کرد: این دوره کارگاه‌های بازیگری، ادبیات نمایشی، گرافیک و کارگردانی با موضوع "موقعیت" و با نگاه به این مقوله طراحی می‌شود، این کارگاه‌ها حالت تعاملی داشته و هزینه مکان، کارگاه‌ها و مربیان از آموزشگاه و هنرجویان تامین می‌شود.

این کارگردان و نمایشنامه‌نویس در رابطه با مربیان آموزشگاه عنوان کرد: مربی ثابت در بخش بازیگری خانم گلاب آدینه هستند که 3 ماه با هنرجویان کار می‌کنند در بخش نمایشنامه نویسی محمد امیر یار احمدی، حبیب دانش و حمید پورآزری بخش نمایشنامه نویسی و در بخش گرافیک مربیان ما مازیار تهرانی و مجید کاشانی هستند.

وی با اشاره به اینکه با همکاری هنرجویان بخش‌های مختلف آثاری در پایان دوره آموزشی اجرا می‌شود گفت: هر سال با پایان دوره آموزشی هنرجویان آموزشگاه اثری را آماده اجرا می‎کنند که در مجموع از لحاظ تعداد حدود 30 اثر می‌شود، سال گذشته این آثار در سالن انتظامی خانه هنرمندان به صحنه رفت امسال نیز این احتمال وجود دارد که در همین مکان آثار هنرجویان به روی صحنه برود.

انتهای پیام/54/53