به گزارش هنرآنلاین، اسماعیل آجرلو معاونت فرهنگی حوزه هنری البرز با اعلام این خبر به تشریح برنامه های حوزه هنری ویژه پاسداشت مقام سالروز آزادسازی خرمشهر پرداخت و گفت: برگزاری کارگاه طراحی پوستر رنگ خدا با موضوع یادبود سوم خرداد با حضور مجید کاشانی و هنرجویان مستعد در این کارگاه ؛ نشست نقد و بررسی "بچه های کارون" آخرین اثر ادبی احمد دهقان و اکران اختصاصی فیلم "ملکه" به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر در سینما هجرت از جمله این ویژه برنامه هاست.

آجرلو در ادامه تشریح ویژه برنامه های بزرگداشت سوم خرداد حوزه هنری البرز از معرفی و برگزاری نمایشگاه آثار عکاسی دوران دفاع مقدس در نگارخانه سوره حوزه هنری البرز همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد و افزود: در همین جا بر حضور و دعوت از ایثارگران، هنرمندان و عموم علاقمندان در این نمایشگاه تخصصی تأکید می کنم.

آجرلو در پایان به عرضه ویژه کتب دفاع مقدس در فروشگاه سوره مهر واقع در کرج بلوار امامزاده حسن پایین تر از مصلای کرج اشاره و از اختصاص تخفیف ویژه سالروز آزادسازی خرمشهر در فروشگاه سوره مهر خبر داد.

حوزه هنری البرز از عموم ایثارگران عزیز ، هنرمندان و مردم علاقه مند استان البرز جهت شرکت در ویژه برنامه های بزرگداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر دعوت به عمل می آورد.

انتهای پیام/