به گزارش خبرنگارموسیقی هنرآنلاین، 26 اردیبهشت فرمان فتحعلیان به دیدار دوستدارانش رفت و با اجرای قطعاتی از جمله سفر عشق، ناجی، با مردم بیگانه ….. سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران را غرق در شور و هیجان کرد.

فرمان فتحعلیان پس از اجرای قطعه سفر عشق به مخاطبان گفت: بسیار خوشحالم که این کنسرت بهانه‌ای برای تجدید دیدار ما با طرفداران گروه ایلیا شد و امیدوارم همانطور که ما با دیدن شما انرژی گرفتیم شما هم متقابلا از اجرای امشب گروه ما لذت برده و انرژی لازم را بگیرید.

در ادامه این خواننده پس از اجرای قطعه مقیم گفت: دوست دارم از این فرصت استفاده کنم و از هنرمندانی که از آغاز امسال تا کنون دار فانی را وداع کردند یادی کنم هنرمندان بزرگی چون سعدی افشار و عسل بدیعی که هر دو از هنرمندان ارزنده فرهنگ و هنر این سرزمین بودند.

فتحعلیان افزود: زنده‌یاد عسل بدیعی از طرفداران گروه ما بود که همیشه در کنسرت‌های ما حضور داشت و حضور ایشان دلگرمی ما بود. او با شیوه ارزشمندی که با اهدای اعضای خود انجام داد به بسیاری از انسان‌ها جان دوباره‌ای بخشید و این کار شایسته یک بانوی ایرانی است که ارزش فراوانی برای همه دارد.

سپس قطعه‌های "زین دوهزاران" و "صلح ابدی" توسط اعضای گروه اجرا شد.

در پایان قطعات حیدرباب و ناجی توسط این خواننده اجرا شد که با استقبال مخاطبان همراه شد.

همچنین در این اجرا حسین پاکدل، الهام پاوه نژاد، عاطفه رضوی به عنوان میهمان حضور داشتند.

بنابراین گزارش، شاهرخ پورمیامین (گیتار الکتریک)، شهرام پورمیامین (درامز)، حسین حاجیلویی(فلوت)، افشین خلج (دف)، محمد اسدی (گیتارباس)، امید محرم زاده (کیبورد) و فرمان فتحعلیان (گیتار اسپانیش) از اعضا و نوازندگان این گروه بودند.

پایان پیام/46