به گزارش هنرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی در این آیین گفت: تئاتر وقتی که از آبشخور معرفت سرچشمه بگیرد و با حس و حرکت و هیجان انسانی همراه بشود موجب افتخار و بالندگی انسان است .

وی افزود: باعث افتخار است که هنر فاخر تئاتر در کشور ما جایگاهی والا و متعالی دارد و این هنر سرشار از ابتکار و خلاقیت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نه تنها اردیبهشت بلکه در 12 ماه سال تئاتر پویا و فعال است و تئاتر خوب زمانی شکل خواهد گرفت که با زندگی مردم پیوند داشته باشد و این باعث پیشرفت جایگاه و ارزش تئاتر می‌شود.

وی افزود: لازم است سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی در شهرستان شاهین شهر از تئاتر حمایت کنند و امیدورایم سال آینده از مسوولان حامی تئاتر قدردانی نماییم.

حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی ادامه داد: تئاتر در شاهین شهر از جایگاه والایی برخوردار است و لازم است با برنامه ریزی در جهت پیشرفت هرچه بیشتر آن تلاش کنیم.

همچنین در این مراسم مهندس ناصر نفری شهردار شاهین شهر با تبریک روز جهانی تئاتر به هنرمندان عرصه نمایش گفت : شهرداری شاهین شهر تلاش خود را در جهت پیشرفت هرچه بیشتر تئاتر انجام خواهد داد .

در ابتدای این آیین حسینعلی آقائیان زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر گفت : توسعه آموزش هنرمندان و تقویت نمایش نامه نویسی دو راهبرد تدوین شده فعالیت سال 92 هنر نمایش شهرستان شاهین شهر خواهد بود.

در این آیین از علیرضا بذری، اکبر کشانی و عبدالحسین ریحانی به عنوان پیشکسوتان تئاتر، از شهرداری شاهین شهر و خانه هنرمندان شاهین شهر به عنوان حامیان تئاتر و از 12 نفر از فعالان تئاتر با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

گفتنی است آیین اردیبهشت تئاتر شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان شامگاه چهارشنبه 25 اردیبهشت در تالار شیخ بهایی برگزار شد.

انتهای پیام/38