آغاز به کار نخستین جشنواره هنرهای تجسمی استان البرز

با حضور هنرمندان، مسئولین و خیل مشتاقان عرصه فرهنگ و هنر نخستین جشنواره هنرهای تجسمی استان البرز افتتاح شد.

به گزارش هنرآنلاین، طی آیینی در بعد از ظهر چهارشنبه، نخستین جشنواره هنرهای تجسمی استان به همت انجمن هنرهای تجسمی و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری استان و با حضور هنرمندان، مسئولین و مشتاقان عرصه فرهنگ و هنر، در نگارخانه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز پیرامون نخستین جشنواره هنرهای تجسمی البرز بیان کرد: آثار ارائه شده این جشنواره در رشته های مختلف نقاشی، کاریکاتور، مجسمه سازی، نگارگری و عکاسی در5 نگارخانه در معرض دید عموم قرار گرفته‌اند.

مجتبی ابراهیمی افزود: به دلیل محدودیت فضای نمایشگاهی، از میان آثار ارائه شده، تنها 200 اثر به معرض دید عموم درآمده‌اند. همچنین برخی از اساتید بین‌المللی و کشوری هم از کرمانشاه و سایر استان‌ها آثار خود را به صورت افتخاری در این جشنواره به نمایش گذارده‌اند.

وی با برشمردن تعامل بسیار خوبی که اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و حوزه هنری در سال 91 برقرار نموده‌اند، تصریح کرد: در نتیجه همین تعامل توانستیم، بسیاری از فعالیت‌های این جشنواره را نیز مشترکاً انجام دهیم.

ابراهیمی در خاتمه بیان کرد: با آغاز به کار نخستین دوره جشنواره و همکاری انجمن هنرهای تجسمی استان، دور نمای بسیار روشن و درخشانی را برای هنرهای تجسمی این دیار شاهدیم و به حمدالله در سال‌های آتی، دوره های بعدی این جشنواره را نیز بتوانیم ادامه دهیم.

نخستین جشنواره هنرهای تجسمی استان البرز از 25 اردیبهشت لغایت 4 خرداد ماه 1392 دایر و علاقمندان می‌توانند برای تماشای آثار ارایه شده در جشنواره به نگارخانه های فجر، سوره،جلوه و آموزشگاه پویا مراجعه کنند.

انتهای پیام/38