به گزارش هنرآنلاین، اکرم السادات مهربخش صبح امروز در همایش گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در دانشگاه فرهنگ و هنر شماره یک ساری با اشاره به تلاش این دانشگاه با هدف افزایش سطح کارآمدی فارغ التحصیلان دانشگاهی، دانشگاه جامع علمی کاربری را در این زمینه در کشور سرآمد توصیف کرد.

وی با اشاره به فعالیت گروه روابط عمومی در این مرکز از سال 78 تاکنون تصریح کرد: روابط عمومی در ابتدا با مقطع کاردانی به این دانشگاه آورده شد سپس به دنبال نیاز و تلاش‌های اساتید مقطع کارشناسی نیز ایجاد شد اما امروز نیاز و درخواست دانشجویان ایجاد مقطع کارشناسی ارشد روابط عمومی در این دانشگاه است که مقدمات این کار در حال حاضر انجام شده و بقیه مراحل در حال پیگیری است.

رئیس دانشگاه فرهنگ و هنر ساری با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم توسط گروه ارتباطات و روابط عمومی دانشگاه انجام شده است، تصریح کرد: ایجاد مقطع کارشناسی ارشد روابط عمومی اتفاق مبارکی است که تا پایان سال یا در سال 93 اجرایی می‌شود.

مهربخش با تاکید بر ضرورت و جایگاه رشته روابط عمومی این تخصص را موجب افزایش کارایی، اثربخشی و بهره‌وری سازمان‌ها دانست.

رئیس دانشگاه فرهنگ و هنر شماره یک ساری همچنین با اشاره به ارزش موسیقی سنتی و اصیل ایرانی در فرهنگ مردم ایران به ویژه مردم مازندران از تاسیس رشته موسیقی در این دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/