به گزارش هنرآنلاین، بازیگر مربای شیرین با اشاره به وجود استعدادهای درخشان در سراسر کشور در حوزه فیلم سازی تاکید کرد: در گوشه و کنار کشورمان جوان‌هایی وجود دارند که منتظرند شرایطی فراهم شود تا فیلم‌هایشان دیده شود .برگزاری جشنواره های منطقه ای چنین فرصت مناسبی را در اختیار جوان‌ها قرار می‌دهد.

ناصر نصیر با اشاره به برگزاری جشنواره های متعدد در کشورمان افزود: برگزاری جشنواره باید توام با هدفمندی و برنامه ریزی باشد .جشنواره های منطقه ای نشان می‌دهند که با دقت راه اندازی شدند و انجمن سینمای جوانان ایران انتخاب‌هایش در جشنواره های متعددی که برگزاری می‌کند دارای کارکرد و تعریف درست بوده است.

چهل و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان از تاریخ 10 تا 13 تیرماه سال 1392 به مدت چهار روز در استان چهارمحال و بختیاری شهرستان شهرکرد با حضور استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، خوزستان، لرستان، مرکزی و چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان تا 28 اردیبهشت ماه فرصت دارند جهت شرکت در جشنواره و ثبت نام به روش اینترنتی به سایت انجمن به نشانی www.iycs.ir مراجعه نمایند.

چهل و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد با عنوان بام ایران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/38