به گزارش خبرنگار تجسمی هنرآنلاین، در این نمایشگاه آثار پارچه نسرین کیهان، بافته‎های دیواری شهرزاد غروی و پرنده‎های لی لا ثمری به نمایش در می‌آید.

نسرین کیهان یکی از هنرمندان حاضر در این نمایشگاه در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره این نمایشگاه گفت: از نظر تاریخی ایرانیان از کهن‎ترین بافندگان جهان هستند. در پازیریک آثاری کشف شده است که به دوران هخامنشی باز می‎گردد. همین طور آثار کهنی که از دوران اشکانی یا ساسانی باقی مانده‌اند که بسیار نفیس و گرانقیمت هستند؛ همه این‌ها به ما قدمت این هنر صنعت را نشان می‎دهد.

وی افزود: ما هنرمندان حاضر در این نمایشگاه از بافت به عنوان یک مدیا و زبان استفاده کرده‎ایم تا آنچه در ذهنمان می‎گذشته را بازگو کنیم.

این هنرمند درباره استقبال مردم این دوران از پارچه‎های دستباف نیز توضیح داد: از آنجا که پارچه‎های دستباف قیمت بالایی دارند، در همه جای دنیا کسانی که توانایی مالی مناسبی دارند دوست دارند از این نوع پارچه‎ها استفاده کنند. از سوی دیگر این پارچه‌ها از الیاف و رنگ‏های طبیعی ساخته شده‎اند به همین دلیل مخاطبان بسیاری را به خود جذب می‏کنند.

نمایشگاه "هنر الیاف" از 27 اردیبهشت تا اول خرداد در گاری 7 ثمر برپاست و علاقه‎مندان به بازدید از این نمایشگاه می‎توانند هر روز از ساعت 16 تا 20 به نشانی خیابان مطهری خیابان کوه نور کوی پنجم پلاک 25 مراجعه کنند. انتهای پیام/ 65/32