به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، ورایتی در خبری از نقش‌آفرینی آرنولد شوارتزینگر در فیلم "انتقام‌جوی کشنده" خبر داده است.

ظاهرا مذاکره آرنولد با سازندگان فیلم "انتقامجوی کشنده" که نسخه بازسازی شده فیلم کلاسیکی به همین نام است به پایان رسیده و در آینده‌ای نزدیک فیلمبرداری "انتقامجوی کشنده" با نویسندگی و کارگردانی اسیتو پینک آغاز می‌شود.

یواس‌ای تودی ، تایم ، گاردین و نیویورک تایمز اصلی‌ترین تیتر خود را خبر عمل جراحی پیشگیرانه ماستکتومی آنجلینا جولی بخاطر ابتلا به سرطان پستان اختصاص داده است.

به نوشته این رسانه‌ها ظاهرا پس از قطعی شدن وجود علائم سرطان پستان در این ستاره هالیوود، او به دور از ‌سر و صدای رسانه‌ای اقدام به عمل جراحی موسوم به ماستکتومی کرده است. در ادامه این مطلب آمده؛ برای زمانی‌که بروز سرطان پستان در شخص بیش از 50درصد باشد پزشکان در اقدامی پیشگیرانه عمل ماستکتومی می‌کنند که در این عمل نواحی سرطانی خارج و در واقع دو پستان را تخلیه می‌کنند. البته پزشکان تاکید می‌کنند که از آنجاکه نمی‌توان بافت پستان را به طور صددرصد برداشت احتمال عود سرطان در شخص هنوز وجود خواهد داشت.

آنجلینا جولی در مطلبی درباره جراحی خود نوشته: "بسیار خوش‌شانس هستم که شریک زندگی من مرد با محبتی مثل برد پیت است که همیشه از من حمایت کرده، پس لازم است که به هر کسی که شریکی زندگی‌اش چنین رفتاری را با او دارد می‌گویم که بخش مهمی از مسائل زندگی‌اش را از سر گذرانده است."

جولی که این جراحی را در مرکز سینه لوتوس صورتی انجام داده، با اشاره به اینکه زنان باید متوجه باشند که ممکن است زیر سایه سرطان زندگی بکنند، در ادامه یادداشت خود آورده: "من تصمیم گرفتم که داستان عمل جراحی خودم را با دیگر زنان به اشتراک بگذارم و آنها را تشویق کنم که اگر افرادی در خانواده‌شان بوده که بخاطر سرطان پستان و یا سرطان تخمدان جانش را از دست داده، پس لازم است که آنها سلامت خودشان را مورد معاینه قرار بدهند. چراکه اگر زود اقدام کنند می‌توانند بیشتر از 80درصد از ابتلا به سرطان جلوگیری کنند."

جمع‌آوری 35 میلیون دلاری بنیاد دی‌کاپریو در یکی از حراج‌های کریستی برای حفاظت از محیط‌زیست و حیات وحش یکی از تیترهای لس‌انجلس تایمز را به خود اختصاص داده است.

در این مراسم با میزبانی حراج کریستی علاه‌ بر دی‌کاپریو، چهره‌های سرشناس دیگری همچون توبی مگوایر، بردلی کوپر، مارک وانلو و سلما هایک نیز حضور داشتند و نهایتا این حراجی فراتر از پیش‌بینی 18 میلیون دلاری‌اش، موفق به فروش 35 میلیون دلار شده که مبلغ جمع‌آوری شده به نفع بنیاد دی‌کاپریو برای کمک به محیط‌زیست و حیات‌وحش هزینه خواهد شد.

تلگراف هم در آستانه برگزاری شصت‌وششمین دوره فستیوال بین‌المللی فیلم کن فرانسه به بررسی بخش‌ها و فیلم‌هایی که قرار است در این دوره به نمایش دربیایند پرداخته است. انتخاب استیون اسپیلبرگ به عنوان رئیس هیئت داوران بخش مسابقه این فستیوال از نگاه نویسنده این مطلب بر اهمیت این بخش نسبت به سال‌های گذشته افزوده است.

انتهای پیام/32/