به گزارش هنرآنلاین؛ به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس، نمایشگاه سومین جشنواره عکس ایران‌شناسی، از 17 تا 25 اردیبهشت‌ماه، در محل بنیاد ایران‌شناسی برپا شد .

دراین جشنواره تعداد 1777 قطعه عکس، از 109 عکاس کشور توسط کاظم بایرام، افشین بختیار و فرهاد ورهرام مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت.

و درنمایشگاه 82 اثر از 44 عکاس کشور با موضوع طبیعت گیاهی و جانوری خلیج فارس (انواع گیاهان و جانوران از جمله آبزیان و پرندگان دریایی و گیاهان و جانوران ساحلی، هرگونه موجودیت طبیعی و البته غیر انسانی در خلیج فارس) به نمایش درآمده است.

گسترش اطلاعات تصویری محیط ‌زیست و دانش جغرافیای طبیعی و طبیعت‌شناسی کشور، انعکاس تصویری طبیعت و محیط ‌زیست خلیج فارس، ایجاد زمینه مشارکت عامه مردم در ثبت تصویری سرزمین ایران، از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان شده است.

مراسم اختتامیه این نمایشگاه عصر روز چهارشنبه، 25 اردیبهشت‌ماه رأس ساعت 15:00 بعداز ظهر برگزار خواهد شد . در مراسم اختتامیه شش عکاس به عنوان برگزیدگان این دوره از جشنواره معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و از کتاب عکس دومین جشنواره عکس ایران‌شناسی با موضوع "معماری ایران" رونمایی خواهد شد.

ورود علاقه‌مندان به مراسم اختتامیه سومین جشنواره عکس ایران‌شناسی آزاد است.

بنیاد ایران‌شناسی در خیابان شیخ بهایی جنوبی، خیابان ایران‌شناسی واقع است. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس‌های دبیرخانه جشنواره 88608796 و 88212009 تماس حاصل نمایند و یا به نشانی اینترنتی www. Photoiranology.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

32/32