به گزارش هنرآنلاین،مهدی ابدالی معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اعلام این خبر گفت: دکتر احمدنادعلیان از هنرمندان برجستهٔ هنرهای محیطی کشور است.

وی با اشاره به سوابق هنری این هنرمند برجسته افزود: او بیشتر به خاطر کنده کاری بر روی سنگ‌های رودخانه شناخته شده است و فعالیت‌های وی شامل حجاری،چیدمان،کارهای چند رسانه ای ،چیدمان ویدئویی و کارهای تعاملی می‌باشد.

ابدالی خاطر نشان کرد: دکتر احمد نادعلیان تاکنون در نمایشگاه‌های متعدد گروهی و انفرادی در ایران و دیگر کشورها از جمله انگلستان ،لبنان،ژاپن،جمهوری آذربایجان،آلمان ، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، آمریکا و ترکیه آثار خود را به نمایش گذاشته است.

معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد کهگیلویه تصریح کرد: هنرمندان هنرهای تجسمی استان به همراه اساتید کارگاه در یک نشست تخصصی به بحث و گفتگو پیرامون هنر محیطی و مروری بر آثار استاد احمدنادعلیان پرداخته و سپس روزهای 26 و 27 اردیبهشت ماه به طبیعت رفته و کارگاه عملی را برگزار می‌‌کنند.

شایان ذکر است این کارگاه 25 تا 27 اردیبهشت ماه به همت معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد استان و انجمن هنرهای تجسمی در یاسوج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/38