به گزارش هنرآنلاین؛ در این نمایشگاه ۱۱ تابلو به نمایش در خواهد آمد که بیشتر تابلوها در قطع‌های بزرگ و با استفاده از ترکیب مواد؛ اکریلیک و رنگ روغن نقاشی شده‌اند.

در این مجموعه نقاش جهان حیوانات را موضوع کار خود قرار داده است. او در تصویر‌های خود از نشانه‌های آشنای نقاشی سنتی نیز بهره گرفته است.

در بروشور این نمایشگاه آمده است:"ضابطه‌های رفتاری انسان متفاوت با بنیاد طرح حیوانی است.آن شکل از تفکر را که در پی یافتنِ "چگونگیِ" زیستن است می‌توان میان انسان و حیوان مشترک دانست اما آن شکل از اندیشیدن که "چیستی"ها را دنبال می‌کند٬ خاصِ انسان به نظر می‌آید. این‌چنین انسان می‌تواند برای شناخت رفتارهای غریزی خود به جانوران دیگر نگاه کند و چگونه زیستن آن‌ها را مثالی از چگونه زیستن خود ‌ببیند.

از دیر بازِ قصه گفتن و نقاشی کردن تا امروزِ انیمیشن و مستند، این به تماشا نشستنِ جانورِغیر انسان ادامه دارد... درکابوس متکثر نقاش نقش‌های تزئینی را در تابلوهایش می‌شکند و ناقص می‌گذارد. در پس زمینه‌ای شبه سنتی تصویرهایی مثالی را نشان می‌دهد که در مقایسه نظام رفتاری٬ جانورانش متفاوت از جنگلِ دیروزِکلیله و دمنه رفتار می‌کنند."

این نمایشگاه تا روز چهارشنبهاول خرداد از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری رف واقع در خیابان فاطمی٬روبروی سازمان آب٬پلاک ۲۲۹ برپا خواهد بود

انتهای پیام/

32/32