امیر عباس گردان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری هنرآنلاین در خصوص زمان اکران عمومی این فیلم که سال گذشته در جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد گفت: موضوع این فیلم بسیار خاص است و تمام تلاش ما این است که در تابستان اکران شود چرا که موضوع فیلم خانوادگی است و تابستان بهتر این زمان برای این دست از فیلم هاست.

او در مورد زمان قطعی شدن اکران این طور گفت: کم و بیش هنوز زمان اکران قطعی نشده و تا هفت هشت روز دیگر معلوم می شود. اما ما امیدواریم بتوانیم برای تابستان اکران داشته باشیم.

فیلم سینمایی "پونه" به کارگردانی هاتف علیمردانی در بخش خارج از مسابقه جشنواره سی و یکم بین المللی فیلم فجر به نمایش در آمد .فیلمبرداری این فیلم ظرف 32 جلسه طول کشید و حدود 60 درصد از فضای فیلم در لوکیشنهای داخلی و مابقی آن در فضای خارجی و خیابانهای تهران جلوی دوربین رفت.

فیلم داستان زوجی به نام مجید و پونه را روایت میکند که زندگیشان به دلیل اختلافات فرهنگی دستخوش اتفاقاتی میشود و فرهاد اصلانی، هانیه توسلی، ترلان پروانه، علی افشینراد، بهاره ریاحی، پروین ملکی، حوری امیری، محمد ساربان، محمدکارت و نیره فراهانی بازیگران اصلی «به خاطر پونه» هستند.

پایان پیام