به گزارش هنرآنلاین، فیلم کوتاه "هر روز و هر شب" به کارگردانی جمال رحمتی با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان این عرصه به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان اکران می‌شود.

گفتنی است، همراه شدن نمایش فیلم کوتاه با بخش‌های جنبی مختلفی چون جلسات نقد و بررسی و حتی گپ و گفت‌های دوستان با عوامل فیلم‌ها و علاقه‌مندان در راستای ارتقای فیلم‌سازی می‌تواند بسیار مؤثر و کاربردی باشد که هدف از ساخت فیلم کوتاه آموختن، تجربه کردن و انتقال تجربیات فیلم‌ساز به دیگران است، لذا با توجه به اینکه عمده‌ترین هدف فیلم کوتاه، افزایش کیفیت سینما است، به همین خاطر افزایش اکران این فیلم‌ها گامی در راستای رسیدن به این هدف است.

همچنین آشنایی نسل جوان و علاقه‌مندان با هنر سینما نیز از دیگر اهداف اکران این فیلم می‌باشد که بی تردید نقد محتوایی و تکنیکی آثار، می‌تواند جوانان علاقه‌مند به هنر سینما و فیلم کوتاه را با آثار مختلفی آشنا کند. شایان ذکر است، توسعه و پیشرفت هنر استان و حمایت از هنرمندان جوان هم از دیگر اهداف نمایش و نقد آثار هنرمندان و فیلم‌سازان زنجانی به‌شمار می‌رود.

فیلم "هر روز و هر شب" به کارگردانی، تدوین و صداگذاری جمال رحمتی ساخته شده است و محمود نظرعلیان بازیگری این فیلم را نیز بر عهده دارد. فیلم مذکور، به مدت 6 دقیقه با فرمت HD در سال 92 ساخته شده است. تصویربرداری این فیلم توسط زین‌العابدین نصیری و حمیدرضا بازرگانی و عکاسی آن توسط سالار نیرهدی در محل کشتارگاه زنجان انجام شده است.

گفتنی است، این فیلم در مورد پیرمردی است که در یک کشتارگاه کار می‌کند، وی به هنگام کار برای لحظاتی به ضمیر ناخودآگاه خود بر می‌گردد.

انتهای پیام/